Ali se na spletu obnašam spoštljivo?
Interaktivni video z naslovom Spletni bonton sem naredila, da bi opozorila na pomembnost ustvarjanja pozitivnega spletnega okolja. Predstavitev je namenjena otrokom iz druge in tretje triade, saj uporabljajo tehnološke naprave in imajo osebne profile. Cilj interaktivnega videa je otroke spodbuditi, da se tudi na spletu držijo ustretnega bontona. Na spletni strani Safe.si sem našla vsebino, ki je zajeta v interaktivnem videu.
Interaktivni video sem izdelala tako, da sem prosojnice najprej naredila v Canvi in jih izvozila v obliki videa. Potem sem posnetek objavila v Arnes Video in ga od tam vstavila v Razredniikt, kjer sem dodala vprašanja in izdelala interaktivni multimedijski video.
Ali se na spletu obnašam spoštljivo? by Ana Malovrh is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
V tem projektu sem se naučila kako se s pomočjo Canve izdela videoposnetek in kako se izdelajo interaktivne naloge v programu H5P.
Če bi imela več časa bi poskusila nalogo izvesti bolj estetsko in da bi posamezni elementi bili bolje vidni.
Največ časa sem posvetila izdelavi videoposnetka in interaktivni predstavitvi.
Glede na kriterij ocenjevanja mislim, da je predstavitev vsebinsko pravilna. Vključila sem različne naloge, ki popestrijo predstavitev in učence spodbujajo k razmisleku o bontonu. V to objavo sem zapisala opis videa, njegov namen, ciljno publiko ter cilje.
Tekom študija bom svoje znanje uporabila pri izdelavi interaktivne predstavitve ali videa ko bom na praksi in bom to lahko uporabila v razredu ali pa bom pokazala mentorici, kako se lahko to izdela. Na svoji poklicni poti pa bom prav tako izdelala video ali predstavitev za utrjevanje snovi, ki jo bomo spoznavali pri pouku.
Pri projektu mi je bilo najljubše izdelovati video, največ komplikacij pa se je pojavilo pri izdelavi interaktivne naloge.
Pri projektu ne bi nič spreminjala.
Avtorica: Ana Malovrh
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 16. 6. 2022