IKT IN VSAKDANJOST

Sem študentka prvega letnika Pedagoške fakultete UL, smer Razredni pouk. Navdušujem se nad veliko različnimi stvarmi kot je slikarstvo, predvsem smeri surrealizma ter drugih umetnosti absurda. Rada prebiram članke in knjige o filozofiji, poudarek dajem na antično Grčijo (Platon, Sokrat, Aristotel). Zanimam se tudi za področje nutricionistike in psihologije, kjer se najraje poglabljam v S. Freuda ter C. Junga.

Digitalna tehnologija mi je pri zgoraj naštetih interesih velikokrat v pomoč, saj se s surfanjem po internetu pogosto najdejo dobri članki, kritike ter odlomki besedil, ki si jih želim prebrati. Ikt omogoča lažje in hitrejše iskanje željenih strokovnih in poljudnoznanstvenih tekstov, ki jih potrebujem za izobraževanje na fakulteti ali za lastno rabo. Ikt večino časa uporabljam tudi za iskanje spletnih portalov z aktualnimi novicami. Dnevno pa obiskujem tudi socialna omrežja, večinoma Facebook, ki je trenutno v tako globaliziranem okolju ključnega pomena za ohranjanje stikov na krajevni, državni ali celo medcelinski ravni. Z ikt-jem sem se spoznala že v osnovni šoli, kjer sem ga večino uporabljala za šolske predstavitve (Powerpoint, Word..) ter iskanje strokovnih informacij za projekte. V srednji šoli sem se spoznala s še nekaterimi drugimi programi kot so Photoshop,  Slikar, iMovie, Windows Movie Maker, Excel.. Naučili so nas osnove programiranja, saj smo imeli v prvem letniku gimnazije predmet z naslovom Informatika. Sama se z drugimi programi nikoli nisem pretirano ukvarjala, zato se mi zdi, da znam ikt dobro uporabljati le do določene mere; da bi se vanj dodatno poglobila, pa bi rabila še dodaten čas in strokovno vodenje.

Kot bodoča učiteljica razrednega pouka s čutim dolžno konkretno, pravilno ter zdravorazumsko uporabljati ikt. Načeloma se mi zdi, da pretiran poseg ikt-ja v učni proces ni dober, a se ne branim digitalnih ponavljanj znanja pri pouku ter reševanja dodatnih nalog, predvajanja videov za boljšo nazornost pri pouku. Predvsem pa se mi zdi ikt ključnega pomena pri lastni organizaciji učnega procesa, sestavljanju preizkusov znanja, vodenju digitalne redovalnice, kontaktiranju staršev ter vsesplošnemu sporočanju nujnih informacij vodstvu šole, staršem in drugemu osebju.

Uporaba ikt-ja se mi zdi smiselna pri določenih predmetih, za vzbujanje pozornosti in držanje učenčeve koncentracije v meri, ki ne ogroža učenčevega lastnega udejstvovanja, svojih pogledov in idej. Ikt bi moral imeti za glavno nalogo učencem približati znanje in jih motivirati za nadaljne učenje. Bodoči učitelji in učiteljice bi si morali prizadevati za izboljševanje kakovosti učnega procesa z ikt-jem, a se ne zgolj zanašati na njegovo pomoč pri stvareh, ki bi jih morali opraviti na tradicionalen, a učinkovit način.

 

 

 

(Skupno 34 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost