Narava, kulinarika in digitalna tehnologija

Preživljanje prostega časa v naravi je najboljša izbira za sprostitev, zato si na tej spletni strani lahko ogledate kotičke Slovenije, kjer se lahko sprostite tudi sami.

1.1         Hrana in narava, sliši se odlično!

Verjetno ste že slišali pregovor: »Ljubezen gre skozi želodec«, kar velja predvsem za osebe, ki rade kuhajo, raziskujejo in ustvarjajo s hrano. Prav takšna oseba sem tudi sama, saj rada preizkušam nove recepte in odkrivam skrivnosti kulinarike drugih kultur. Predvsem me zanima indijska kuhinja in priprava veganskih sladic in prigrizkov. Ko potrebujem sprostitev, najraje odidem na sprehod v naravo. Zvok tišine v njej me pomirja. V vsakem letnem času, nam narava daje bogastvo, razkriva njene skrivnosti in tako vsakič znova preseneča.

1.2        Uporaba IKT tehnologije

IKT tehnologijo sem uporabljala že v zgodnjem otroštvu, saj sem zelo rada barvala pobarvanke na tablici in se učila angleščine z gledanjem risank. Nadaljevalo se je z uporabo spletnih strani za namene osnovne šole in oblikovanje gmail naslova. Zaradi potreb šole sem v višjih razredih osnovne šole uporabljala tudi aplikacije mentimeter, kahoot, pons, PowerPoint in Word. Za razvedrilo sem rada igrala igrico Mesta Slovenije in igrice za preverjanje znanja o zgodovini in kulturi Slovenije. Kasneje pa sem spoznala tudi socialna omrežja.

1.3        Uporabnost IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu

Uporaba IKT tehnologije za otroke je včasih zelo učinkovita, saj omogoča hitrejše iskanje gradiva v knjižnicah, preverjanje znanja in ponavljanje snovi z raznimi aplikacijami, kar popestri pouk in poveča njegovo učinkovitost. Z uporabo tovrstne tehnologije otrok ob ustreznem izobraževanju zna iz množice podatkov in virov izluščiti prav tiste, ki so zanj najbolj primerni in najbolj verodostojni.

narava by Eg is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

1.4         Refleksija

V tem projektu sem se naučila celoten postopek oblikovanja spletne objave, ki zajema pisanje naslova objave, vključevanje različne multimedijev (slike, besedilo, videoposnetki, zvok, animacije in drugo), vstavljanje zunanje ali notranje povezave in razlikovanjem med njima, poznavanje pomena in uporaba oznak in kategorij. Na koncu smo po želji osnutek pred objavo uredili.

Menim, da smo časa za oblikovanje imeli dovolj, vseeno pa me zanimajo animacije, ki jih lahko oblikujemo in smiselno vključimo v spletno objavo.

Največ časa sem posvetila pisanju besedila, saj sem morala razmisliti, kako vse jedrnato ubesediti in oblikovati smiselno celoto.

Mislim, da je moje delo opravljeno korektno, saj ima vse zahtevane kategorije in je izdelek narejen po navodilih mentorice.

Svoje današnje znanje bi lahko uporabila pri oblikovanju objav na šolskih spletnih straneh, kjer bi izvajala prakso ali kasneje na šoli kjer bi bila zaposlena. Znanje bi prav tako uporabila, da bi morda otroke, ki so željni sami oblikovati spletno objavo, naučila postopka. Z dosedanjim znanjem bi jih lahko naučila tudi nekaj o varnosti lastnih podatkov na spletu in presojanju o kvaliteti ter zanesljivosti pridobljenih virov.

Najboljše mi je bilo celotno kreiranje in oblikovanje objave, vstavljanje slik in vstavljanje različnih vrst povezav. Zelo sem zadovoljna, da sem svoje veščine delovanja na spletu nadgradila.

(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost