Veter v jadrih
Razpeti jadra, prepustiti se vetru, znajti se sredi “ničesar”, obkrožen s širnim morjem, ki je tako mirno, a v sebi skriva nesluteno moč … ko pa se narava odloči pokazati v vsej svoji veličini, se človek kar naenkrat zave svoje majhnosti in nemoči sredi širnega sveta. Tako strašno, tako lepo.
Veter v jadrih by čebelica is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
UPORABA IKT TEHNOLOGIJE
Svoj prvi telefon in prenosni računalnik sem dobila šele z vstopom v gimnazijo – s tem se kot najstnica res nisem mogla sprijazniti, zdaj pa sem za to odločitev staršem neizmerno hvaležna. Najprej mi je telefon služil predvsem za uporabo družabnih omrežij, v šolske namene sem ga potrebovala le redko, na primer namesto slovarja. Družabnih omrežij sem se dokaj hitro naveličala in zdaj telefon uporabljam predvsem za komuniciranje z družino in prijatelji, za namene študija, študentskega dela ter prostočasnih dejavnosti. Prenosni računalnik uporabljam za gledanje filmov, predvsem pa v študijske namene – za pisanje seminarskih nalog, izdelovanje predstavitev, izročkov, branje člankov, iskanje literature itn.
IKT TEHNOLOGIJA V UČITELJSKEM POKLICU
Zdi se mi pomembno, da smo kot učitelji izobraženi o IKT tehnologijah. Kljub temu, da IKT tehnologija ponuja res ogromno možnosti za poučevanje, kot so na primer e-učbeniki, razni videoposnetki, literatura, možnost izelave PP predstavitev ipd., se bom sama potrudila, da jo bom v namene poučevanja uporabljala čim manj. Menim namreč, da ima več negativnih kot pozitivnih učinkov, še posebej za otroke, ki ne znajo sami uravnavati uporabe tehnologije in jih lahko hitro privede do raznih zasvojenosti, hkrati pa je za razvoj njihovih možganov boljše, da se učijo iz knjig, pišejo v zvezke, izdelujejo plakate itd.
SAMOVREDNOTENJE
Naučila sem se nasploh izdelovanja spletnih strani, izdelovanja licence (tudi to, da čisto vsako gradivo potrebuje svojo licenco). Če bi imela več časa, bi izboljšala besedilo, da bi se lepše bralo. Največ časa sem porabila za razmišljanje o vsebini, kar se mi zdi dobro, saj je dana tema v današnjem svetu še kako aktualna. Menim, da sem delo opravila dokaj dobro, bi se pa seveda še zmeraj dalo kaj izboljšati. Na svoji poklicni poti bom pridobljeno znanje lahko uporabljala za objavo raznih prispevkov v povezavi z dogodki na šoli, lahko bi ga uporabila tudi za objavo snovi za učence (tiste, ki bi bila posredovana na tak način). Pri projektu mi je bilo najljubše izbiranje teme in fotografije, nimam pa neke stvari, ki mi ne bi bila všeč. V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar.