Prikaz sajenja in rasti fižola v lončku.
Predmet: Spoznavanje okolja
Razred: 2. razred
Učni sklop/tema: Živa narava
Učni cilji: Preizkušajo, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev.
Pomen digitalne tehnologije za bodočega učitelja razrednega pouka:
Digitalna tehnologija je ključnega pomena za bodočega učitelja razrednega pouka, saj omogoča inovativne pristope k poučevanju, prilagojene različnim učnim slogom. Vzpostavitev profesionalnega digitalnega profila poudarja pomen varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki in spodbuja razvoj pozitivne digitalne identitete. Učitelji tako postanejo vzor za digitalno pismenost in etično ravnanje na spletu, kar nosi velik pomen v sodobni informacijski družbi.
Pripomočki za sajenje fižola:
Potek rasti fižola po dnevih:
Fotografije sajenja in rasti fižola by Urši is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Samorefleksija in evalvacija:
Izdelava Arnes spletne strani je bila sprva zelo zahtevna. S celotno situacijo sem se spopadla prvič, zato je bilo to vse zame čisto novo. Vendar sem skozi vaje in z nekaj pomoči sošolk uspela dokončati objavo. Nekaj težav mi je povzročalo tudi sama postavitev slik in besedila na sami objavi.
Nisem povsem zadovoljna z svojim delom, saj sem prvih nekaj slik naredila s pokončno obrnjenim telefonom, kar je pomenilo, da sem še enkrat morala saditi fižol, da sem lahko pravilno slikala, prav tako sem fižol posadila v tri različne lončke, saj nisem bila prepričana, da bodo zrasli. Za v bodoče vem da moram vzeti vsaj tri enake lončke, če se odločim za sajenje v treh lončkih, saj s tem ko so različne barve samo zmedem opazovalca.
UPORABLJENE POVEZAVE V PROJEKTNI NALOGI:
- Arnes splet
- licence so bile oblikovane na spletni strani Beta licence chooser
- slike so bile urejene v programu Photoscape X
VIRI IN LITERATURA:
Kolar, M., Krnel, D., Velkavrh, A. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Spoznavanje okolja. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_spoznavanje_okolja_pop.pdf