razredni IKT Sodelovalno učno okolje
V tej objavi so prikazani večpredstavnostni elementi, ki smo jih uporabili v naši digitalni zgodbi. Zgodbo “Žoga, kje si?” smo ustvarili Tilen Čebulj, Ema Herlec in Blažka Hribar. Zgodbo in zvok smo posneli, kar...
Če sem iskrena nikoli nisem bila ravno velika podpornica uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije, saj sem odraščala brez nje. Mnenja sem bila, da tega jaz ne potrebujem in da lahko funkcioniram tudi brez le-te. Od tehnologije...
Sem Tamara Kopač stara sem 20. let in sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani. Z IKT-jem sem se prvič srečala že zelo kmalu (v osnovni šoli) , saj smo imeli v 4. razredu za...
Nevede me informacijsko-komunikacijska tehnologija spremlja že celo življenje. Kot otrok sem sprva oboževal gledanje TV, nato pa je na pomembnosti pridobival tudi računalnik oz. predvsem igrice na njem. Proti koncu OŠ pa sem računalnik...
Spodaj je povezava do najinega dnevnika dela, Dnevnik_dela_Cilensek_Despot
Sem Barbara Horvat, študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Z uporabo IKT tehnologije sem se srečala v osnovni šoli pri predmetu računalništvo, od takrat naprej uporabljam IKT tehnologijo skoraj vsak...