Uporaba IKT
Ne spomnim se, ali me informacijsko-komunikacijska tehnologija spremlja že od malih nog, vsekakor ne toliko, kot spremlja današnjo mladino. Sobotna jutra sem vedno rada preživela ob gledanju svoje najljubše risanke na televiziji in z zajtrkom v naročju. Bolj podrobno pa sem se z uporabo IKT srečala šele v osnovni šoli, ko smo pri različnih predmetih izdelovali PPT predstavitve ali se preko mail-a pogovarjali s prijatelji iz tujih osnovnih šol. Tudi mobilni telefon sem dobila šele v osnovni šoli. V kasnejših letih šolanja je postala uporaba IKT vedno bolj pogosta, predvsem v gimnaziji mi je prišla še kako prav, saj smo morali vse seminarske naloge pisati v programu Word, slike pa shranjevati in deliti z drugimi v Google Drive-u. Pogosto so nam delo olajšale različne mobilne aplikacije, npr. Messenger, kjer smo ustvarili skupni klepet in tako lažje komunicirali med seboj. IKT uporabljam tudi v avtu, kjer imamo navigacijsko napravo, ki nas usmerja in pripelje do cilja – to se mi zdi še en koristen način uporabe tehnologije. Poleg tega se tudi zvesta uporabnica elektronske pošte, ki jo uporabljam že dolgo časa.
Čeprav sama nisem največja ljubiteljica informacijsko-komunikacijskih tehnologij, se strinjam, da mi bo uporaba IKT v veliko pomoč in je pogosto skoraj neizogibna, predvsem kar se tiče hitrosti opravljenega dela, sicer pa želim biti z učenci čim bolj ustvarjalna. Tudi uporaba E-asistenta se mi zdi veliko bolj praktična kot nošenje dnevnika iz učilnice v učilnico, je pa tudi odličen in hiter način komunikacije in deljenja informacij s starši. Vsekakor bom učence opozorila na prednosti in slabosti uporabe IKT, še posebej, kar se tiče uporabe mobilnih telefonov, saj današnja mladina preživi preveč časa vsak v svojem svetu, namesto da bi čas bolj koristno preživeli. Živimo v družbi, ki se vse bolj digitalizira in zato je le vprašanje časa, kdaj bo informacijska tehnologija prevladala v šolskem sistemu. Zdi se mi, da je potrebno otroke že v zgodnji fazi začeti izobraževati o uporabnosti informacijske tehnologije, saj bodo le tako spoznali, da informacijska tehnologija ni le sredstvo za zabavo, temveč izjemno pomemben vir informacij in novih znanj. Poleg tega je vpeljevanje IKT v šole pomembno zaradi prestrukturiranja trga dela, saj so že danes vedno bolj zaželeni posamezniki z znanjem iz področja IKT, v prihodnosti pa se bo ta trend samo še stopnjeval.