Kreiram splet

KREIRAM SPLET

Moje ime je Ema in sem študentka 1. letnika Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. Za smer razredni pouk sem se odločila, saj me veseli delo z otroci, kakor tudi predajanje znanja naprej. Že od malega sem pela v različnih pevskih zborih, sedaj pa pojem tudi v dveh pevskih zborih na naši fakulteti. Prav tako pa me zelo veseli šport, saj sem 10 let trenirala atletiko.

Moj prvi stik z IKT je bil že zelo zgodaj v otroških letih. Doma smo imeli računalnik in sem se veliko stvari glede njegove uporabe naučila sama, potem pa so nam v šoli v 4. razredu dodatno predstavili njegovo uporabo. Seznanili so nas z osnovnimi funkcijami in programi, kot sta Power Point in Word. Takrat sem tudi sama začela delati predstavitve z uporabo Power Pointa, z leti šolanja pa se je število predstavitev vedno bolj povečevalo, tako da sem do konca osnovne šole postala že zelo vešča uporabe Power Pointa. V višjih razredih osnovne šole sem začela vedno bolj uporabljati Word za kakšne seminarske naloge ali poročila, začela pa sem uporabljati tudi socialna omrežja (največ Facebook). V srednji šoli sem prav tako na tedenski ravni uporabljala Power Point in Word in na dnevni ravni socialna omrežja. Na novo pa sem začela uporabljati eAsistent za pregledovanje ocen in nalog. Na fakulteti sem se še dodatno seznanila z različnimi programi za predstavitve, z Arnesom, eTwinningom in spletnim mestom Razredni IKT.

Menim, da je uporaba IKT v mojem bodočem poklicu razredne učiteljice zelo pomembna in prav tako neizogibna. V današnjem času, ko je tehnologija že zelo razvita, jo učitelji uporabljajo na vsakem koraku. Kot učiteljice bom uporabljala eAsistent za vpisovanje ocen, pregledovanje in zapisovanje prisotnosti učencev pri pouku, za načrtovanje pouka, komunikacijo s starši in mnoge druge stvari. Zelo pogosto bom uporabljala tudi Power Point, Word, Prezi in podobne programe za ustvarjanje in prikazovanje snovi za učence. Nepogrešljiva bo tudi uporaba e-pošte za komunikacijo z vodstvom šole in učenci. IKT so na veliko področjih olajšale delo učiteljev in jim prihranile veliko časa, vendar najdemo tudi kakšno slabost, kot je ogromno uporabe elektronskih naprav, kar lahko škoduje našemu zdravju.

(vir: Pixabay)

File:Public Domain Mark button.svg - Wikimedia Commons

Refleksija in samovrednotenje:

  • V tem projektu sem razmišljala o pomembnosti in priročnosti uporabe IKT v vsakdanjem življenju in mojem bodočem poklicu in ugotovila, kako nepogrešljiva je njegova uporaba, čemur do sedaj nisem namenila ravno veliko misli.
  • Če bi imela več časa, bi napisala verjetno napisala več, prav tako pa še več časa namenila razmišljanju o pomenu IKT za učitelje in trditve bolje utemeljila.
  • Največ časa sem posvetila delu, v katerem sem predstavila na kakšen način sem se do sedaj srečevala z IKT, saj sem potrebovala kar nekaj časa, da sem se spomnila kdaj sem v preteklosti začela uporabljati določene programe in kdaj sem se zares srečala z IKT.
  • Menim, da sem delo opravila dobro, saj sem sledila navodilom in si vzela dovolj časa, da sem besedilo dobro napisala.
  • Pridobljeno znanje bom izkoristila tako, da bom uporabljala različne programe pri prikazovanju snovi za bodoče učence, sedaj pa tudi pri izdelavi seminarskih nalog.
  • Pri tem projektu bi je bilo najljubše pisati o mojih dosedanjih srečanjih z IKT, saj sem nazaj priklicala spomine o obdobju iz osnovne šole, najmanj pa pisati refleksijo.
  • Pri projektu ne bi ničesar spreminjala, saj se mi zdijo dane naloge na mestu in primerne, sploh za začetno projektno nalogo.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Avtor: Ema Cimperman

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Pedagoška fakulteta Ljubljana, Razredni pouk

1. letnik, IKT

1. maj 2020

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost