KREIRAM SPLET
Pozdravljeni!
Moje ime je NelliH in sem v letu 2019 postala študentka prvega letnika, na Pedagoški fakulteti. Študij razrednega pouka me veseli, saj zelo rada delam z otroki, ter jim rada pomagam, jih spodbujam, kaj novega naučim in se tudi sama kaj iz tega naučim. Prav tako pa zelo rada plešem, poslušam glasbo in se družim s prijatelji. Najbolj pa me veselijo dejavnosti ali aktivnosti, ki so povezane z otroki.
DO SEDANJA UPORABA IKT TEHNOLOGIJE
Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, vendar šele konec druge triade. Na začetku sem brskala po internetu, da bi dobila lepe fotografije, ki bi jih lahko prilepila v zvezke in jih s tem polepšala. Kasneje sem na internetu obiskala tudi spletno stran svoje osnovne šole, kjer sem pogledala za nadomeščanja, ali pa za kakšne podatke o izletih, rezultatih tekmovanj… Bolj aktivno pa sem začela IKT tehnologijo uporabljati, ko so navadne plakate zamenjali powerpointi. Takrat sem zelo rada dela različne predstavitve s Powerpointom tako za šolo, kot za zabavo.
V srednji šoli, se je stopnja uporabe najrazličnejše IKT tehnologije povečala, saj sem uporabljaja tudi kakšen spletni učbenik, pridobila kakšne nove infromacije, napisala kakšno seminarsko nalogo in podobno. Prav tako pa smo na urniku imeli informatiko, pri kateri smo spoznali osnove Microsoftovih programov kot so Word, Powerpoint in Excel.
Vse to se je tudi nadaljevalo v prvem semestru, prvega letnika na Pedagoški fakulteti. Od kar sem na faklulteti vsak dan aktivno uporabljam najrazličnejše IKT tehnologije. Veliko dela poteka preko spletne učilnice, tudi komunikacija je zelo povezana s tehnologijo (maili), različne seminarske naloge, seminarji, predstavitve, ki so se ponovno nanašale na powerpoint, word, excele. Prav tako pa imamo sedaj na urniku IKT, kjer sem se že do sedaj naučilo veliko novega, nekaj kar mi je bilo prej popolnoma tuje.
POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU
V svojem bodočem učiteljskem poklicu se bom zelo veliko srečevala z najrazličnejšimi IKT tehnologijami vsak dan. Vsak dan bom že na začetku pouka odprla računalnik, kjer bom preverila prisotnost učencev. Že tu se bom srečala s programom, ki ga bo imela šola (na primer e-asistent, Lopolis, e-redovalnica, e-dnevnik…). Prav tako, bom po e-mailu komunicirala s starši in ter tudi z ostalimi delavci šole.
Učencem bom pripravljala različne učne liste, tako da bom ševedno uporabljaja Word. Kdaj bom tudi učencem predstavila določeno snov s pomočjo Powerpointa. Spremljala bom tudi dogajanje po svetu, preko interneta in preko različnih spletnih strani, in poskrebal bom, da bom o pomembnih stvareh obvestila tudi učence.
Prav tako, pa se z ITKjem na nek način lahko bolj priližamo tudi učencem; z različnimi kvizi, animacijami, videoposnetki, grafi tabele…
Morda pa se bom tudi sama želel, še bolj izpopolniti na področju IKT tehnologije in se bom udeležila kakšnih seminarjev, delavnic na temo IKT tehnologije. Z njimi bom izpopolnila svoje znanje, ki ga bom nato predala naprej tudi svojim učencem.
IKT tehnologija ima zelo velik pomen v učiteljskem poklicu in sama menim da bo z leti imela le še večji pomen. Zaradi velike uporabe ITKja pa morajo biti učitelji tehnološko ozaveščen.
Veliko šol in učiteljev pa želi učence seznaniti z varno rabo interneta, kar se mi zdi zelo pomembno in jih bom tudi sama opozarjala na to.
(Pixabay CC0)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
Pri tem projektnem delu sem se naučila, kako narediti svojo prvo objavo. Naučila sem se napisati opis sebe, pri katerem sem bila pozorna na to koliko bom razkrila svojo identiteto. Naučila sem se tudi kako v objavo dodati slikovno gradivo, ter ga primerno opremiti z licencami ter kako dodati simiselno povezavo (link).
Sama menim, da sem imela za izdelavo te projektne naloge dovolj časa in sem res zajela vse kar je bilo navedno v navodilih. Če pa bi imela še več časa pa ne bi slike samo naložila ter jim dodala licenco, vendar bi jih tudi kaj obdelala in predvsem sama ustvarila fotografijo.
V tej projektni nalogi sem največ časa posvetila pisanju mojim do sedanjim izkušnjam z IKT tehnologijami ter pri opisovanju uporabe in pomena IKT tehnologije pri mojem bodočem poklicu. Sama sem želela res natančno iti skozi mojo pot uporabe IKT tehnologije, da bi videla kdaj sem začela bolj “resno“ vse to skupaj uporabljati. Prav tako sem se zelo posvetila in malce raziskala, kje vse se bo v mojem bodočem poklicu uporabljala IKT tehnologija.
Sama bi svoje delo ocenila, kot dobro delo, saj imam zajete vse komponetne, ki jih ta projektna naloga morala vsebovati. Prav tako pa sem se pri nekaterih delih kar poglobila.
S pridobljenim znanjem si bom lahko definitivno pomagala tako na svojem preostanku študijske poti, kot pa tudi pri svojem bodočem poklicu. Sedaj bom vedno, ko bom naredila kakšen dokument ali pa uredila kakšno fotografijo, to zavarovala z licencami. Prav tako pa, ko bom morda naredila kakšno objavo na spletni strani osnovne šole, na kateri bom delala, bom znala pravilno vmestiti pomembno povezavo, ki se bo navezovala na besedilo.
Pri projektu mi je bilo najbolj všeč, ko sem oblikovala celotno objavo (linki, fotografije, licence…), manj ljubše pa mi je bilo pisanje uporabe IKT tehnologije, vendar sem se tudi iz tega veliko naučila.
V definiciji poteka ne bi spremenila ničesar, saj so bila navodila za to projektno nalogo napisana dovolj razumljivo. Napisani so bili vsi posamenzni koraki, po katerih sem se zelo dobro znašla in naredila svojo prvo projektno nalogo.
Avtor: NelliH
Mentorji: dr. Irena Nančovska-Šerbec in mag. Alenka Žerovnik
Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Pedagoška Fakulteta v Ljubljani
13. 5. 2020
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.