Kreiram splet
Pozdravljeni!
Sem Tjaša in sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, ker me že od nekdaj veseli delo z ljudmi, še posebej z otroki, s katerimi sem obkrožena velik del mojega časa. Svoj prosti čas rada preživljam z družino, prijatelji ter živalmi, imam namreč psičko in mačko, ki ju obožujem. Ob večerih rada preberem kakšno knjigo ali poezijo.
Z IKT tehnologijo sem se srečala v času osnovne šole. Najprej sem jo uporabljala bolj za zabavo (socialna omrežja in računalniške igrice) na domačem računalniku, na predmetni stopnji v okviru izbirnega predmeta urejanje besedil in multimedija pa sem prvič delala z Wordom, Powerpointom in Excelom. Z Wordom sem pisala seminarske naloge, z njegovo uporabo pa sem nadaljevala tudi v srednji šoli in sedaj na fakulteti. S Powerpointom sem začela delati, ker sem ugotovila, da je narediti tako predstavitev veliko lažje in hitrejše kot izdelava plakata, ki smo jih uporabljali na razredni stopnji. Z Excelom ne delam prav pogosto, vendar z njim najlažje oblikuješ različne tabele in sproti npr. seštevaš, računaš procente in druge izračune. Z novimi orodji pa sem se srečala tudi na fakulteti pri predmetu IKT v izobraževanju, s katerimi rokujem ob delanju projektnih nalog.
(Vir slike: Pixabay)
Menim, da je IKT tehnologija v mojem bodočem poklicu zelo pomembna, saj si z njo učitelji lahko veliko pomagajo, da na eni strani popestrijo pouk in razbijejo monotonost, na drugi strani pa lahko z njeno pomočjo obravnavajo težjo snov. Poleg tega se v šolstvu veliko uporablja eAsistent, s pomočjo katerega imamo celoten vpogled v ocene, obvestila, izostanke … Pomembno je, da učitelji dobro poznajo IKT tehnologijo, delo z njo, pozitivne in negativne stvari, saj bodo na tak način lahko prenesli to znanje na učence, le-ti pa se bodo na to znanje opirali vse življenje.
Refleksija in vrednotenje
- Kaj sem se novega naučila v tem projektu?
V tem projektu sem se naučila, da je IKT vse bolj vpeta v naš vsakdan, zato je pomembno, da se na tem področju stalno izobražujemo, za učitelje pa je to pomembno še toliko bolj, saj s svojim znanjem vplivajo na mnogo učencev.
- Če bi imela več časa, bi dodala, spremenila, izboljšala …
Če bi imela več časa, bi se pozanimala pri učiteljih, ki že delajo v šolah, kako oni pri pouku uporabljajo IKT in kakšni so rezultati.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
Največ časa sem posvetila delu o tem, s kakšnim namenom sem do sedaj uporabljala IKT tehnologijo, saj jo uporabljam že zelo dolgo, namen, s katerim jo uporabljam, pa se z leti na začetku veliko spreminjal.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
Svoje delo bi ocenila s pozitivno, saj sem vanj vključila vse, kar se je zahtevalo.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabila tekom študija in na svoji poklicni poti?
Pridobljeno znanje bom lahko tekom študija uporabila pri vsaki seminarski nalogi, projektni nalogi in predstavitvi, na poklicni poti pa pri pripravljanju učnih gradiv, komunikaciji s starši …
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
Najljubše mi je bilo, da sem se ob projektu spominjala osnovnošolskih let, najmanj pa mi je bilo všeč, da je pri projektu bilo veliko pisanja.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
Projekta ne bi spreminjala, saj ima vsak del svoj namen.
Avtorica: Tjaša Sedlar
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk, 1. letnik
Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
14. 6. 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.