5.INTERAKTIVNO GRADIVO

Za zaključek sem izdelala tudi neobvezno projektno nalogo, ki vsebuje nekaj interaktivnega gradiva. V vsaki izmed treh zabavnih iger si s pomočjo raznih preizkusov skupaj utrdimo znanje in ponovimo že osvojeno! Hkrati pa vam bom tudi predstavila kako preprosto je ustvarjanje interaktivnega gradiva s pomočjo H5P.

Uživajte ob reševanju 🙂

Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

POSTOPEK IZDELAVE KVIZA

Licenca Creative Commons

1.Odpremo naš brskalnik in poiščemo stran H5P. Kot vidite na sliki sem jo jaz že odprla, sedaj se tudi prijavimo noter, če pa računa še nimamo ustvarjenega pa se najprej registriramo in nato se naše delo lahko začne.

Licenca Creative Commons

2.Ko smo enkrat prijavljeni se nam bo prikazala taka domača stran. Kliknemo na zavihek “Contents” in nato tam kot druga puščica nakazuje kliknemo na roza gumb z napisom “Create New Content”.

Licenca Creative Commons

3.Sedaj si pač lahko ogledamo vse možne tipe interaktivnega gradiva in izberemo tisto, ki je nam najustreznejše. Jaz sem si izbrala Quiz oziroma Question Set.

Licenca Creative Commons

4.Ob kliku na željeni tip gradiva se nam odpre taka stran, kjer urejamo svoje gradivo po lastnih željah. Na teh slikah lahko vidite kaj vse sem jaz uredila in svojemu gradivu dodala.

Licenca Creative Commons

Pomembno je seveda tudi dodati pozitivne in spodbujajoče komentarje 🙂

Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

5.Jezik našega gradiva ponastavimo na slovenščino in s tem zagotovimo, da bodo vsi odzivi v željenem jeziku. S tem smo si prihranili nekaj časa in za konec lahko le še shranimo naše gradivo.

Licenca Creative Commons

POSTOPEK IZDELAVE BESEDILA ZA DOPOLNJEVANJE

Licenca Creative Commons

1.Zopet se vrnemo na sam začetek strani ali pa preprosto na naši domači strani kliknemo na “Contents” in nato roza gumb z napisom “Create New Content” ter izberemo drugi tip gradiva. Jaz sem tokrat izbrala “Drag the Words”.

Licenca Creative Commons

2.Gradivo uredimo tako kot je videti na slikah.Pri prostoru za besedilo imamo tudi navodila kako besedilo zapišemo, da bo gradivo na koncu tako kot ga želimo imeti – besede, ki jih bo oseba vlekla do praznih prostorčkov na začetku in koncu označimo z zvezdicami. Takole ➡︎ *beseda*

Licenca Creative Commons

3.Zopet naš jezik nastavimo na slovenščino pri zavihku “Text overrides and translations”, ki ga najdemo čisto na koncu. Prav tako še enkrat pregledamo kako smo uredili naše gradivo in ko smo enkrat zadovoljni z odločitvami le še shranimo.

Licenca Creative Commons

POSTOPEK IZDELAVE VPRAŠALNIKA Z ENO PRAVILNO REŠITVIJO

Licenca Creative Commons

1.Prav tako kot pri prvima dvema gradivoma smo tudi tu pri seznamu različnih tipov gradiv izbrali naš tretji tip gradiva. Jaz sem izbrala Single Choice Set.

Licenca Creative Commons

2.Zopet smo tako kot je na slikah prikazano uredili naše gradivo in dodali kar smo želeli ter ob končnem pregledu potrdili naše odločitve z gumbom “Save”.

Licenca Creative Commons
Licenca Creative Commons

Uporabljene spletne strani

Viri

Refleksija in samovrednotenje

Ob tem projektu sem se naučila veliko novega ; spoznala sem stran H5P in se jo naučila uporabljati ter tudi koliko časa je potrebno vložiti za kvalitetne rezultate oziroma gradivo. Zagotovo mi bo to v veliko pomoč pri mojem delu z učenci in mi bo služilo kot popestritev pri domačih nalogah, saj bom učencem dajala vaje za utrjevanje znanja tudi v takih oblikah.

Če bi imela več časa bi zagotovo izboljšala moja vprašanja pri interaktivnem gradivu ter dodala morda še kakšno vprašanje več. Na splošno pa sem s svojim delom pri tej projektni nalogi zadovoljna in ji ne bi ničesar več dodala, tudi slik saj znajo te včasih preveč odvračati pozornost od bistva.

Največ časa sem vložila predvsem v izdelavo nazornega pojasnila mojih korakov urejanja in izdelave interaktivnega gradiva, a sem tudi tu uživala in menim, da sem tudi ta korak korektno izpeljala.

Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje interaktivnega gradiva, saj sem tu imela veliko prostora za ustvarjanje po mojih lastnih željah. Nekoliko manj mi je bilo všeč pisanje samovrednotenja, saj se res ne maram sama ocenjevati.V definiciji projekta ne bi ničesar spremenila, saj menim, da je bilo s strani asistentke vse super razloženo. V veliko pomoč so bile tudi smernice na spletni strani, ki so vsebovale poudarjene bistvene dele.

Za konec se želim le še zahvaliti asistentki Žerovnik za vso pomoč in povratne informacije, ki so mi omogočale kvalitetno delo.


AVTORICA :  Sanja Ivančević
PREDMET : Informacijsko-komunikacijska tehnologija v izobraževanju
MENTORICA : asist. mag. Alenka Žerovnik
NOSILKA PREDMETA : doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
ŠTUDIJSKA SMER IN LETNIK : Oddelek za razredni pouk – 1.letnik
FAKULTETA : Pedagoška fakulteta
ŠTUDIJSKO LETO : 2019/20
KRAJ IN DATUM : Ljubljana, 16.07.2020


Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost