1. KREIRAM SPLET

PREDSTAVITEV:

Pozdravljeni, sem študent 1. letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Na to fakulteto sem se vpisal, ker cenim izobrazbo in znanje ter menim da ima vsak otrok potencial iz sebe narediti nekaj dobrega, pri čemer pa nosi veliko odgovornost in zasluge njegov pedagog, ki mora biti kvalificiran za svoj poklic. Poleg študija se zanimam za glasbo, naravo in filozofijo. Igram nekaj inštrumentov in rad igram ekipne športe.

Vir: Pixabay CC0

DOSEDANJA RABA IKT:

Informacijsko-komunikacijsko tehnologijo sem do sedaj uporabljal kot pripomoček za izdelovanje šolskih projektov, olajšanje učenja ter kot orodje za zabavo, komunikacijo s prijatelji in ustvarjanje. Za šolske namene sem uporabljal Microsoft Word, Excel, PowerPoint, GeoGebro, Scratch in Windows Movie Maker, v preteklem letu pa sem se seznanil tudi s programoma Photoscape in Inkscape. IKT uporabljam tudi izven šolskih in študijskih obveznosti. Seznanjen sem s komunikacijskimi programi, kot sta Skype in Discord. Rad ustvarjam v Slikarju ali Paint.NET, zadnje dve leti pa raziskujem tudi programe za obdelavo, snemanje in produkcijo glasbe, kot so Ableton Live 10, GarageBand in FL Studio.

POMEN IKT ZA UČITELJA:

Tehnologija se zelo hitro spreminja in izboljšuje, zato je iz dneva v dan več možnosti za popestritev pouka. Danes se lahko zelo veliko že sam naučiš le preko interneta. Zaradi Convida smo letos bili priča množičnemu spletnemu poučevanju, ki se je obneslo za izvedljivo. Torej, če je ta opcija odprta pomislimo … Poučevanje samo se lahko še zelo spremeni. Mislim da bo v prihodnosti IKT imel čedalje večji vpliv na izobraževanje. Že sedaj ima večina šol spletne redovalnice in skoraj obvezno uporabo IKT (Word, Spletne učilnice …) Pravilno uporabljena tehnologija lahko v celoti izboljša pouk in izobraževanje, zato v prihodnosti vidim vse več uporabljanja te. Mislim da IKT postaja ena izmed ključnih delov izobraževanja, zato jo umestim na zelo pomembno mesto.

REFLEKSIJA:

Med projektom sem razmislil o svojem znanju in prihodnosti uporabe IKT. Obnovil sem, s katerimi programi in tehnologijo sem se že seznanil, obnovil sem, kako veliko smo se v tem letu pri predmetu IKT naučili. Razmislil sem tudi o tem, kako pomembno vlogo v poučevanju že ima informacijsko-komunikacijska tehnologija in kakšno bo šele imela v prihodnosti. Največ časa sem posvetil vprašanju, kakšen pomen bo imela IKT za moj poklic. Projekt mi je bil v celoti všeč. Najbolj so mi bila všeč odprta vprašanja, ki so mi dala prosto pot razvijanja besedila in razmišljanja. Všeč pa mi ni bilo, da ni bilo praktične naloge (izdelka). Ta projekt bi težko izboljšal, razen tako da bi ga napisal bolj obširno.

AVTOR: Tone Marija Koncil

UNIVERZA in FAKULTETA: Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta

ŠTUDIJSKA SMER: Razredni pouk

LETNIK: 1.

MENTORICA: as. mag. Alenka Žerovnik

NOSILKA PREDMETA: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

PREDMET: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT)

DATUM: 5. 8. 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost