Multimedijska predstavitev

Na izbrano temo – spletni bonton – sem izdelal multimedijsko predstavitev v programu Microsoft Powerpoint, ki ga že zelo dobro poznam. Sprva sem izbral temo digitalni odtis, a sem se pozneje premislil, saj me je resnično, resnično zanimalo kaj pravi spletni bonton. Prav tako trenutno prebiram knjigo Jordana B. Petersona “12 pravil za življenje”, kar je v meni takoj sprožilo asociacijo na pravila, ki jih najdemo v bontonu, zato sem se odločil, da vektorsko grafiko v predstavitvi posvetim tej temi. Tako je nastalo 12 pravil za življenje na spletu.

Ob prebiranju dane literature sem spoznal, da je še kako pomembno, da imamo v Sloveniji organizacije, ki skrbijo za promocijo in ozaveščanje o spletnem bontonu. Tega namreč kršimo vsakodnevno. Da bi vsi, ki si bodo mojo predstavitev ogledali vsaj malo izboljšali svoje vedenje na spletu, sem strnil najpomembnejše poudarke iz virov in jih predstavil kot 12 pravil za življenje na spletu.

Tempo življenja se je po koncu prvega vala koronavirusne krize spet povečal, ljudje spet nimamo časa za nič, a hkrati za vse, zato ocenjujem svojo odločitev za jedrnato predstavitev problema kot koristno. Če se bo vsaj kdo zamislil ob le enem pravilu, bo moj cilj dosežen. Da pa bi bila predstavitev na voljo, čim širšemu krogu ljudi sem jo opremil tudi zvočnim posnetkom, saj morda kdo ne bi imel časa, da bi jo prebral, bo pa ob kuhanju kosila z veseljem prisluhnil kratkemu posnetku.

Če pa si želite predstavljeno snov pogloboljeno razumeti pa predlagam, da si preberete naslednje spletne strani.

https://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/spletni-in-mobilni-bonton https://www.studentski-servis.com/kariera/spletni-bonton https://elle.metropolitan.si/lifestyle/cyberelle/spletni-bonton/

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

Priznati moram, da mi je bilo delo v tem projektu relativno zanimivo, saj me je temo v zmerni do pretežni meri zanimala, hkrati pa se pri delu s programom Microsoft Powerpoint počutim kar udomačeno. Novosti so zame torej prišle iz vsebinskega aspekta projekta. Nedvomno bi ob obilici časa lahko bolj dovršeno opravil svoje delo, pri tem mislim tako na vsebinski kot tudi operativni del naloge. Moj čas sem skoraj egalitarno razporedil med branje literature, izdelavo predstavitve in pisanje tegale prispevka. Svoje delo ocenjujem kot solidno, saj ne vidim področja v kriteriju, kjer si ne bi zaslužil kljukice. Svoje pridobljeno znanje bom brez dvoma uporabil tako pri poučevanju, kot tudi v bližnji prihodnosti, ki jo nameravam preživeti na fakulteti. Najljubše mi je bilo opazovati nove načrte diapozitiov, ki mi jih je predlagal program, najmanj pa iskanje licenc. Definicija projekta se mi zdi dovršena, tako da ne bom napisal nobene pripombe.

Avtor: Aljaž Dobnikar

Študij: 1. letnik razrednega pouka

Fakulteta: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: doc. dr. Irena Nančovksa Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT)

Datum 12. 8. 2020

Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost