Kako ustvariti svoj lasten vrt začimb? – fotografski material

Razred: 2. razred

Predmet: Spoznavanje okolja

Tematski sklop: živa bitja

Cilji:

  • znajo dokazati, da rastline potrebujejo za življenje zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo
  • znajo s poskusi ugotoviti, da mlade rastline lahko zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev

Za bodočega učitelja razrednega pouka je zelo pomembno, da je dober tudi na področju tehnologije, saj bomo v našem bodočem poklicu vedno več uporabljali tehnologijo, tako v šoli med poukom, kot tudi doma. Pomembno je, da se zavedamo, da so slike avtorsko zaščitene in z njimi delamo ustrezno. Pomembno je tudi, da znamo ustvariti spletno stran in na njej objavljati, saj bomo to počeli tudi v našem poklicu (šola v naravi, poročila ipd.). Tehnologijo bomo potrebovali tudi med poukom, saj se svet vse bolj tehnološko razvija in je vse več gradiva na na spletu, zato je pomembno, da ga znamo pravilno uporabljati.

herb garden growth” by Magalie L'Abbé is licensed under CC BY-NC 2.0 .

Slika je pridobljena z unsplash licenco.

Pripomočki in sajenje by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Prva slika prikazuje pripomočke, ki sem jih uporabila za setev semen. Uporabila sem zemljo, 6 različnih začimb, plastične lončke in pršilko. Druga slika prikazuje posajene začimbe. Posadila sem jih v vrstnem redu: bazilika, majaron, meta, peteršilj in drobnjak.

Četrti dan by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Začimbe sem postavila na sončno mesto in jih zalivala z vodo. Čez 4 dni so prve začimbe že začele kaliti. Prva sta bila bazilika in majaron.

Peti dan by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Osmi dan by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Bazilika in majaron že uspešno rasteta, kaliti sta začela tudi peteršilj in meta. Kljub ustreznim pogojem pa majaron še vedno ni vzkalil.

Trinajsti dan by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Šestnajsti dan by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Zadnje slike sem slikala 8. aprila, kjer lahko vidimo, da so bazilika, majaron in peteršilj že precej zrasli, meta je tudi že vzklila, drobnjak pa še vedno ni vzklil.

Šestnajsti dan, od blizu by Sončnica is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Za izdelavo 1. projektne naloge sem uporabila:

  • Kolar, M., Krnel, D., Velkavrh, A. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Spoznavanje okolja. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjB66OSgcKFAxVJhv0HHdOQAuYQFnoECBYQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.gov.si%2Fassets%2Fministrstva%2FMVI%2FDokumenti%2FOsnovna-sola%2FUcni-nacrti%2Fobvezni%2FUN_spoznavanje_okolja_pop.pdf&usg=AOvVaw0QwtitAZn7Xe6ac7J-9JcK&opi=89978449
  • http://x.photoscape.org/
  • https://chooser-beta.creativecommons.org/
  • https://unsplash.com/
  • https://www.flickr.com/
  • https://splet.arnes.si/prijava-v-blog-arnes/

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

Pri izdelavi 1. projektne naloge sem se veliko naučila. Predvsem to, da imajo slike licenco in da ne morem uporabiti vseh, brez upoštevanja pravil. Naučila sem se kaj kakšen znak v licenci pomeni, kako ravnati z njo in tudi kako sama ustvarim licenco. Prvič sem tudi urejala slike, to mi je bilo zelo zanimivo.

če bi imela več časa, bi se bolj posvetila temu, da bi še boljše fotografirala in pri tem upoštevala še več navodil, več časa bi posvetila tudi urejanju slik. Spremenila bi tudi to, da bi fotografirala rast začimb vsak dan, tako bi imela več različnih fotografij.

Največ časa bi posvetila fotografiranju in urejanju fotografij, saj se mi zdi, da z urejanjem lahko zelo spremeniš sliko, njen ton, ostrino in s tem slike zagledajo boljše.

Svoje delo ocenjujem kot dobro, vendar vidim še veliko izboljšav. Menim, da sem izpolnila vse kriterije ocenjevanja, nekaterim bi lahko posvetila več pozornosti, vendar sem zadovoljna z izdelkom.

Svoje znanje bom uporabila predvsem pri objavi slik iz dnevov dejavnosti, šol v naravi ipd. Vem, na kaj moram biti pozorna pri fotografiranju, da bodo slike izgledale čim boljše. Svoje znanje mi bo prišlo prav tudi pri urejanju slik, tako pri študiju, kot pri bodočem poklicu. Fotografijam znam dati tudi licenco, ki bo zaščitila morebitne slike učencev oz njihovih izdelkov.

Pri projektu mi je bilo najljubše urejanje fotografij, saj se mi je zdelo zelo zabavno in zanimivo, kako lahko s parimi spremembami popolnoma spremeniš celo fotografijo. Najmanj pa mi je bilo všeč urejanje licenc, saj se mi je zdelo zelo kompleksno, vendar sem potem kmalu ugotovila, kako moram to narediti, in potem ni bilo več zahtevno.

Če bi lahko kaj spremenila pri samem projektu, bi si želela, da bi pogledali kakšen članek in objavo članka na konkretnem primeru (da bi pogledali spletno stran šole in kako jo urejati oziroma notri objaviti kakšen prispevek ipd.).

(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost