PROJEKTNA NALOGA: interaktivno gradivo

IZDELAVA INTERAKTIVNEGA GRADIVA NA TEMO VARNOST NA SPLETU

1. INTERAKTIVNO GRADIVO (Drag the words)

POTEK IZDELAVE:

1. Izbrala sem Try out H5P, da sem lahko začela z izdelavo.

2. Dobim več možnosti za izdelavo interaktivnega gradiva. Izberemo Drag the words”.

Licenca Creative Commons

3. Pod Title” vpišemo naslov našega interaktivnega gradiva.
Pod Task description dodamo navodilo reševanja naloge.

Licenca Creative Commons

4. Pod Text napišemo besedilo in upoštevamo navodila, ki so podana. Besede, ki želimo, da v besedilu manjkajo in jih je kasneje potrebno vstaviti, moramo zapisati tako, da pred in za besedo stoji *.

Licenca Creative Commons

5. Pod “Overall feedback” dodamo še kriterij ocenjevanja, spreminjamo lahko opis kriterija, kot tudi razpon. Nato izberemo “Add range”, da lahko dodamo nov razpon kriterija ocenjevanja.

Licenca Creative Commons

6. Ko zaključimo z delom, izberemo Save”, da shranimo gradivo.

Licenca Creative Commons

2. INTERAKTIVNO GRADIVO (spomin)

POSTOPEK IZDELAVE 

1. Za izdelavo interaktivnega gradiva SPOMIN izberem Memory Game”.

Licenca Creative Commons

2. Pod Title” vpišemo naslov igre.
Pod Image” kliknemo Add”, da lahko dodamo željeno sliko.
Pod “Alternative text for image”, dodamo besedilo, ki opisuje kaj slika predstavlja.

Licenca Creative Commons

3. IzberemoEdit copyright”, da bi uredili licenco uporabljene slike.

Licenca Creative Commons

4. Da bi dodajali kartice najprej pogledamo pod “Cards”, nato pa pritisnemo “Add card”, postopek sem ponovila še petkrat.

                                                                             Licenca Creative Commons

5. Izberemo Behavioural settings”, nato pa pri Number of cards to use” določimo število kartic.

Licenca Creative Commons

6. Izberemo Look and feel”, nato pa pri Theme and color” spremenimo barvo in pri Card back” kliknemo Add” ter dodamo sliko za zadnjo stran kartice.

Licenca Creative Commons

7. Da bi shranili naše delo pritisnemo “Save”. 

              Licenca Creative Commons

3. INTERAKTIVNO GRADIVO: kviz

Preizkusi svoje znanje:

Kahoot KVIZ 

Povezava do kviza:                                                                                                              Licenca Creative Commons

Navodilo za igralce                                                                                                                             Ko odpreš povezavo izbereš “Play”, nato “Host” (če hočeš igrati sam). Nato izbereš “Classic”, nato se ti na zaslonu pojavi koda, ki jo vpišeš v mobilni telefon. Na koncu izbereš “Start” in preizkusiš svoje znanje o varnosti na spletu.

POSTOPEK IZDELAVE (kviz):

1. Izberemo Create Kahoot”, da bi začeli z izdelavo kviza. .

Licenca Creative Commons

2. Izberemo Click to star typing your question”. Na ta način  vstavimo željeno vprašanje.
Pod “Add answer 1, 2, 3, 4″ dodamo možne odgovore na vprašanje.

Licenca Creative Commons

3. Označim pravilni odgovor z zeleno kljukico (krogec ob odgovoru). Da bi zastavili naslednjo vprašanje izberemo “Add question”. Izbiramo lahko med vprašanjem z več odgovori (Quiz) ali True or false”, kjer lahko izbiramo med DA ali NE.

Licenca Creative Commons

4. Da bi k vprašanju dodali fotografijo izberemo “Image library”, kjer lahko izbiramo med ponujenimi slikami ali “Upload image” (izberemo sliko iz računalnika). Pod Time limit” spremenimo čas reševanja.

Licenca Creative Commons

5. Če ima vprašanje več možnih odgovorov najprej izberemo Click to star typing your question” in zastavimo tretje vprašanje. Pod Answer options” izberemo Multi-select”, ki nam omogoča dodati več pravilnih odgovorov.

Licenca Creative Commons

6. Ko smo končali z urejanjem pritisnemo “Done”.

                                                              Licenca Creative Commons

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Pri izdelavi tega projekta sem se prvič srečala z uporabo orodij za izdelavo interaktivnih gradiv. Naučila sem se uporabljati orodji Kahoot in H5P. Ker sem se z njuno uporabo prvič srečala, sem se bala, da bom veliko časa namenila raziskovanju njuni uporabi. Ugotovila pa sem, da sta obe orodji zelo enostavni za uporabo.

Z izdelavo gradiv, ki sem jih ustvarila, sem zelo zadovoljna in jih ne bi dosti spreminjala. Menim, da so vprašanja zelo dobro strukturirana in predstavljajo bistvo teme. Tudi glede estetskega izgleda gradiv sem zadovoljna, menim da so hkrati poučna in zanimiva.

Največ časa sem posvetila vsebinski izdelavi gradiv, saj sem želela, da je ta na jasen, kakovosten in hkrati zanimiv način predstavljena bralcem te objave. Kot že pri prejšnjih objavah sem veliko časa porabila za kratek in jasen opis postopka izdelave gradiv.

Menim, da sem nalogo uspešno  opravila, saj je vsebina ustrezna, prav tako sem upoštevala vsa dana navodila. Tekom študija in kasneje pri opravljanju poklica učiteljice razrednega pouka bom tako lahko uporabila znanje o varnosti na spletu, prav tako pa tudi znanje o izdelavi interaktivnih gradiv in uporabi različnih orodij za izdelavo le-teh. Tekom študija pa lahko znanje uporabim kot del predstavitve seminarskih nalog za kolege, predvsem pri ponavljanju snovi. Menim pa, da mi bo to znanje o izdelavi gradiv prišlo zelo prav tudi kot učiteljici razrednega pouka, saj so interaktivna gradiva odličen in predvsem za učence zanimiv način za ponovitev že obravnavane snovi pri pouku.

Všeč mi je predvsem, da je pri takih nalogah možno učence spodbuditi k medsebojni pomoči in sodelovanju. Najljubše pri nalogi mi je bilo samo oblikovanje nalog, saj sem imela dosti prostora za ustvarjanje. Pri celotnem projektu pa ne bi spremenila ničesar, saj so bila tako navodila kot naloge dobro zasnovane in je bilo izdelek enostavno izdelati.

AVTOR: TIKI

MENTOR: mag.  Alenka Žerovnik

NOSILEC PREDMETA: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER IN LETNIK: Razredni pouk, 1. letnik

PREDMET: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

FAKULTETA: Pedagoška Fakulteta

UNIVERZA: Univerza v Ljubljani

Ljubljana, 26. 7. 2020


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 46 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost