Kreiram splet

Pozdravljeni!

Sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Odločitev za študij vsekakor ni bila enostavna, vendar me je vseeno ta študijska smer najbolj pritegnila, saj me delo z otroki zelo veseli, navdihuje in vpliva pozitivno energijo. Upam, da se v prihodnje naučim še veliko novih stvari in pridobim čim več praktičnih izkušenj, ki mi bodo v bodočem poklicu zelo koristile.

UPORABA IKT TEHNOLOGIJE DO SEDAJ

S tehnologijo sem se pogosteje začela srečevati v osnovni šoli med poukom računalništva, ko smo v računalniški učilnici spoznavali Microsoft Word in Microsoft Power Point, ki smo ga v tretji triadi osnovne šole že začeli uporabljati za predstavitve pri različnih predmetih. V srednji šoli sem pri pouku informatike dodatno poglobila moje računalniško znanje ter se naučila uporabljati še Microsoft Excel in Microsoft Publisher. Poleg tega uporabljam še aplikaciji Instagram in Messenger. Prav tako sem veliko stvari, ki so me zanimale, raziskala sama in se na ta način ves čas učila novih načinov uporabe tehnologije ter dopolnjevala svoje znanje na tem področju, zato sem trenutno z njim zadovoljna, vendar se zavedam, da obstaja še veliko računalniških neznank, s katerimi se lahko v prihodnje srečam. Prav zaradi tega želim svoje znanje s področja tehnologij in njihove uporabe ves čas dopolnjevati, saj verjamem, da ga bom v prihodnosti potrebovala.

POMEN IKT TEHNOLOGIJE V MOJEM BODOČEM POKLICU

Učiteljski poklic je tesno povezan s tehnologijo, brez katere ta poklic skoraj ni mogoče opravljati, zato morajo učitelji imeti dovolj izpolnjeno znanje na tem področju. Kot bodoča učiteljica se tega zavedam in poskušam v tej smeri narediti čim več. S tehnologijo se bom srečevala pri pouku, ko bom s pomočjo različnih računalniških programov (npr. Kahoot, Mentimeter, Quizzizz…) poskušala popestriti pouk in narediti zanimivejše predstavitve. Prav tako učitelji za lažje poučevanje uporabljajo eUčbenike, ki so bili učiteljem v veliko pomoč pri delu na daljavo. Aplikacija, ki je v učiteljskem poklicu neizogibna je eAsistent, ki se uporablja za komuniciranje z učenci in starši, vpisovanje ocen in napovedanih ocenjevanj znanja…

Slika 1 (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

Obdobje epidemije je učitelje veliko naučilo, saj so morali pouk iz razreda preseliti v spletno okolje. Največ jih je v ta namen uporabljajo aplikacijo Zoom. Čeprav so se v tem času srečevali s številnimi težavami in negotovostmi, verjamem, da so pridobili veliko novega znanja s področja uporabe tehnologij, predvsem starejši učitelji, ki do takrat niso imeli veliko računalniškega znanja. To obdobje je vse nas naučilo, da se moramo ves čas prilagajati situaciji in tehnologijam ter da nam samo znanje lahko pomaga rešiti zastavljene izzive.

Slika 2 (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

Mislim, da bo učiteljski poklic v prihodnosti še bolj povezan s tehnologijo kot je danes, saj se le-ta ves čas razvija in nadgrajuje. Zato se moramo tega dejstva zavedati in si ves čas postavljati nove tehnološke izzive in uganke ter jih skušati rešiti na čim bolj kakovosten in učinkovit način.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila vsebinam dodajati ustrezne CC licence, poiskati fotografije z ustrezno licenco, dodajati URL povezave v besedilo, uporabljati Pixabay … Mislim, da v projektu ne bi ničesar spreminjala ali dodajala, saj je bil zastavljen ustrezno in dovolj natančno. Največ časa sem posvetila pisanju besedila o pomenu IKT tehnologije v bodočem poklicu, ker menim, da ima IKT tehnologija velik pomen v učiteljskem poklicu. Mislim, da sem se pri tej projektni nalogi zelo potrudila, saj sem si za pisanje vzela veliko časa in se v vsebino natančno poglobila, vedno pa so dobrodošle izboljšave, ki se jim ne upiram. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila med učno prakso, študijem ter v bodočem poklicu pri poučevanju v razredu. Pri projektu mi je bilo najbolj všeč to, da sem bila primorana razmišljati o uporabi IKT tehnologije, ki je zelo hitro postala del našega vsakdana, kar je po eni strani zanimivo, po drugi strani pa zaskrbljujoče. Najmanj všeč pa mi je bilo to, da sem za ta projekt porabila več časa, kot sem pričakovala, da ga bom. V definiciji projekta ne bi spreminjala ničesar, saj ima poudarek na našemu razmisleku in mišljenju o uporabi tehnologij, kar se mi zdi dragoceno.

Avtorica: Flamingo

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Letnik in študijska smer: 1. letnik, razredni pouk

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Datum: 29. 4. 2021

Kreiram splet by Flamingo is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost