Interaktivna multimedijska predstavitev

Pri tej projektni nalogi sem poskušala z interaktivno multimedijsko predstavitvijo gledalcem predstaviti nekaj osnovnih pravil o spletnem bontonu. Predstavitev sem ustvarila v Powerpointu in ji dodala govorno spremljavo. V predstavitev sem prav tako vključila fotografije iz lastnega arhiva ter spletne strani Pixabay. Nato sem s pomočjo orodja H5P v videoposnetek vključila še nekaj interaktivnih nalog. Vsebino, ki je predstavljena v videoposnetku pa sem črpala iz spletnih strani Safe.si in varniinternet.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

OPIS VSEBINE, NAMENA IN CILJEV PREDSTAVITVE

Namen te interaktivne multimedijske predstavitve je, da gledalcem na zanimivejši način predstavi spletni bonton. V videoposnetku je naštetih nekaj pravil o spletnem bontonu, kot nekakšen vodnik bontona spletnega komuniciranja. Pravila, ki so v videoposnetku podrobneje predstavljena so: bodi prijazen in spoštljiv; preden fotografiraš, prosi za dovoljenje; česar ne bi rekel v živo ne objavljaj na splet; o resnih stvareh se pogovarjaj iz oči v oči; vsak ima pravico do zasebnosti; zvonjenje telefona v kinodvorani je nedopustno. Videoposnetek je po mojem mnenju vreden ogleda tisti publiki, ki s spletno komunikacijo še ni dobro seznanjena. Vendar pa bi ogled predstavitve predlagala vsem, saj nas opomni o olikanem in spoštljivem vedenju, ki ga na spletu pogosto primanjkuje.

POSTOPEK IZDELAVE PREDSTAVITVE

Najprej sem s programom Powerpoint ustvarila enostavno, pregledno in atraktivno predstavitev. Vanjo sem vključila dve fotografiji, ki sem ju ustvarila z rastrsko grafiko v programu Photoscape X. Prav tako sem v predstavitev vključila fotografijo, ki sem jo ustvarila z vektorsko grafiko v programu Inkscape. Vključila sem tudi nekaj slik iz spletne strani Pixabay. Nato sem kar v programu Powerpoint ustvarila govorno podlago in skozi predstavitev predstavljala osnovna pravila spletnega bontona. Powerpoint sem nato izvozila v videoposnetek in ga objavila v Arnes Video. Nato pa sem s pomočjo orodja H5P videoposnetku dodala nekaj interaktivnih nalog, da bodo gledalci od predstavljene vsebine odnesli čim več znanja.

Videoposnetek brez interaktivnih nalog si lahko ogledate na Arnes Video.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

Ta projekt je odličen povzetek vsega znanja, ki smo ga pridobili pri predmetu IKT v letošnjem semestru. Združuje več elementov multimedije, ki smo jih usvajali med letom; od zvočne podlage, do vektorske in rastrske grafike, animacij, izdelave videoposnetka in uporabe orodja H5P.
Če bi imela več časa, bi se bolj posvetila zahtevnosti izdelka, saj menim da le ta je morda preveč preprost. V samo vsebino bi se poglobila še bolj in predstavila še kakšne manj znane podatke. Največ časa sem posvetila izdelavi powerpointa, saj sem ga želela prikazati kot atraktivnega in hkrati zelo uporabnega. Glede na kriterije ocenjevanja bi svoje delo ocenila z zadovoljivim, vendar pa vedno stojim za tem, da je vedno prostor za izboljšavo in nadgradnjo.
Znanje, ki sem ga pridobila je zelo koristno in mi bo zagotovo koristilo v prihodnosti. Ta projekt me je naučil združevanja različnih komponent v celoto, za kar menim, da meri že na napredno znanje o uporabi multimedije.
Najljubše pri tej projektni nalogi mi je bila izdelava powerpointa, čeprav mi je vzela največ časa. Najmanj všeč pa mi je bilo ustvarjanje te objave, saj vzame kar nekaj časa in zahteva dobro mero koncentracije.
Projektne naloge ne bi spreminjala, saj kot sem že omenila, odlično povzame pridobljeno znanje predmeta IKT skozi ta semester.

  • Avtorica: MJ
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 27. 6. 2021

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost