Kreiram splet

Pozdravljeni,

Sem študentka razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za ta študij sem se odločila, ker imam rada otroke in delo z njimi. Poklic učitelja mi je bil všeč že, ko sem bila v osnovni šoli, saj sem mlajše sestrične z veseljem učila pisati in računati.

Dosedanja uporaba IKT tehnologije

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala v osnovni šoli, ko sem morala pripraviti ppt predstavitev pri različnih predmetih. Bolj podrobno pa sem jo spoznala pri predmetu tehnologija in tehnika, nato pa še v prvem letniku gimnazije pri predmetu informatike, kjer smo se učili predvsem o različnih programih.

steveriot1
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.

Pomen IKT v bodočem poklicu

Menim, da je uporaba IKT v razredu zelo pomembna. S pravilno uporabo tehnologije lahko naredimo ure bolj zabavne a hkrati poučne s pomočjo raznih spletnih strani ( npr. kahoot, YouTube,…) . S pravilno uporabo IKT v razredu pa lahko učencem pokažemo, kakšno je primerno obnašanje na spletu, zakaj in kako lahko uporabljajo IKT in na kaj morajo paziti.

Refleksija dela in samovrednotenje

S tem projektom sem se naučila veliko novega. Izvedela sem kako slike pravilno označiti z ustreznimi licencami ter kje lahko poiščem prosto dostopne slike. V tej nalogi sem se preizkusila še v dodajanju različnih povezav. Če bi imela več časa bi se bolj posvetila sami vsebini naloge.

Naloga mi ni delala prevelikih težav, saj smo se vse zahteve za to nalogo naučili že na vajah. Največ časa sem posvetila dodajanju smiselne povezave, saj je bila to nova stvar zame.

V projektu mi je bilo najbolj všeč to, da sem se lahko preizkusila v tem kar smo delali pri vajah. S svojo nalogo sem zadovoljna ker sem ob delu naučila nekaj novega in menim da sem upoštevala vse dane zahteve.

V svojem bodočem poklicu bom znanje, ki sem ga pridobila s to nalogo lahko uporabila pri izdelovanju spletnih obvestil za starše ali različne naloge za učence, kjer si bojo morali sami prebrati različne članke ali besedila na spletu.

V definiciji projekta nebi spremenila ničesar, saj menim da z njim lahko preverimo svoje znanje.

Avtorica: LS

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Oddelek za razredni pouk, 1. letnik

Datum: 1.7.2021

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost