Interaktivna multimedijska predstavitev
V okviru četrtega projekta sem izdelala multimedijsko predstavitev na temo spletni bonton, z naslovom 4 (nenapisana) pravila za obnašanje na spletnih srečanjih. Zdi se mi pomembno govoriti o tej temi, saj smo bili, v zadnjem letu in pol, prisiljeni večino svojega življenja preseliti na splet. Opazen je bil porast spletnega nasilja in nestrpnosti, zato se mi zdi še toliko bolj pomembno, da otroke že v osnovni šoli učimo o spletnem bontonu. Cilj predstavitve je torej, da se otroci seznanijo z osnovami spletnega bontona, še posebej z bontonom na spletnih srečanjih.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
This work by WinkingFoxMusic is marked with CC0 1.0
Podatke, ki so navedeni v videu, sem vzela iz strani Safe.si , TechTerms in pa RAMUSSEN UNIVERSITY. Predlogo za vizualno podlago sem našla na spletni strani Slidesgo, uredila pa sem jo v programu Microsoft powerpoint. Zvočni posnetek sem posnela s svojim mobilnim telefonom, prav tako moje avtorske fotografije. Eno sliko sem izdelala v programu Inkscape, vse ostale slike, ki imajo licenco CC 0, pa sem vzela s spletišča Pixabay. Zvočno podlago, ki je prav tako iz spletišča Pixabay sem videu dodala v programu Wondershare Filmora. Na koncu sem video naložila na Arnes video in mu dodala interaktivne vsebine z arnesovim H5P vtičnikom.
REFLEKSIJA
Pri ustvarjanju zadnjega projekta sem obnovila znanje o uporabi raznih programov za urejanje videoposnetkov in glasbe ter se naučila, kako narediti videoposnetek iz PowerPoint-ove predstavitve, saj tega še nikoli prej nisem počela. Če bi imela več časa bi verjetno naredila daljši video z več vsebine, vendar sem s končnim izdelkom še kar zadovoljna, saj menim, da bi bil zelo uporaben in poučen za učence na razredni stopnji. Največ dela sem posvetila pripravljanju prosojnic v PowerPointu, saj imam rada, da vse zgleda lepo in tako, kot mora biti. Delo bi sicer lahko opravila še boljše, ker vem, da sem imela še nekaj manevrskega prostora, vendar se mi zdi, da sem zajela vse zahtevane podatke. Pridobljeno znanje bom uporabila, ko bom otrokom želela predstaviti obnovo kakšne daljše pravljice ali pa za ponavljanje in utrjevanje znanja. Najljubše mi je bilo ustvarjanje prosojnic, najmanj ljubo pa mi je bilo sestavljanje interaktivnih nalog. Projekt se mi zdi dobro, poučno in uporabno, zastavljen, zato ne bi spremenila ničesar.
- Avtor: Kueščn
- Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
- Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
- Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
- Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
- Razredni pouk, 1. letnik
- Datum: 2. 6. 2021