Interaktivna multimedijska predstavitev

Pri 3. projektni nalogi, interaktivna multimedijska predstavitev, sem naredila videoposnetek na temo Varnost na spletu. Nekoliko sem jo povezala s temo spletnega bontona, ker menim, da zelo soupadata. Video posnetek vključuje 8 nasvetov. Moj namen je bil podučiti gledalce o tem, kako se lahko na spletu zavarujejo. Naloge so strukturirane na težavnost za otroke 2. triade, a je samo sporočilo in uporabnost pomembna tudi za starejše gledalce. Moj cilj je bil, da gledalec od videoposnetka kaj odnese in se nauči nekaj o tem kaj on sam lahko naredi za varno uporabo spleta.

Pri tej nalogi sem se poslužila kar veliko programske opreme. Vključila sem rastrsko grafiko, ki sem jo uredila s programom PhotoscapeX. Za izdelavo vektorske grafike sem uporabila Inkscape. Osnutek predstavitve in besedilo sem napisala v Word-u. Samo prezentacijo sem naredila v PowerPoint-u. Zvočno datoteko sem ustvarila in uredila s programom Audacity. Videoposnetek zaslona sem naredila z aplikacijo APowerSoft. Vse skupaj zmontirala z Shotcut-om. Interaktivno vsebino sem dodala s pomočjo Arnes storitev, Hp2 content.

Samorefleksija in vrednotenje

Menim, da sem se pri 3. projektni nalogi naučila zares veliko. Uporabljala sem najmanj 7 različnih programov za urejanje multimedijskih programov. Pri vsakemu sem pogledala nekaj izobraževalnih posnetkov in se podučila vsaj osnov. To mi je bil tudi najljubši del projekta, saj sem ugotovila, da pri dejanskem ustvarjanju vsebine zelo uživam.

Veselim se uporabiti to svoje novo znanje v svojih nadaljnjih projektih. Najverjetneje mi bo trenutno prišlo najbolj prav pri montiranju posnetkov, ki nastanejo pri skavtih. V mojem poklicu pa mi bo seveda to znanje prav prišlo. Predvsem pri demonstraciji poskusov, ki so v razredu nevarni, a jih sama lahko naredim. V situaciji šolanja na daljavo mi bo to znanje še posebaj koristilo.

Če bi imela več časa, bi bolje grafično opremila svojo Powerpoint predstavitev. Malo me skrbi pisava in barve, ki sem jih izbrala. Meni se pisava zdi zelo berljiva in estetska, zavedam pa se, da ni po priporočilih (sans pisave). Pri barvah sem gledala izključno na estetiko in ne na psihologijo barv.
Zdi se mi, da sem kljub temu nalogo uspešno opravila. Besedilo in interaktivni elementi se mi zdijo smiselni, prav tako pa samo montiranje posameznih elementov.

Največ časa sem posvetila spoznavanju programskih oprem (gledanje videoposnetkov) in njihovem preizkušanju.

Najmanj ljub del mi je bil vstavljanje interaktivnih elementov. Iskreno nimam nobenih utemeljitev zakaj. To delo mi preprosto ni bilo tako všeč. Projekt bi mi bil boljši brez teh, a vem da tako v sami definiciji projekta ne bi bil boljši. Zato ga ne bi spreminjala. Všeč mi je bil tak kot je.

Avtorica: Meri

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: informacijske in komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Fakulteta, oddelek, letnik: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani; Oddelek za razredni pouk; 1. letnik

Datum: 13. 7. 2021

Tretja projektna naloga by Meri is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost