INTERAKTIVNO UČNO GRADIVO
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
- V tem projektu sem se naučila veliko novega, predvsem sem spoznala različne in nove načine izdelave interaktivnih učnih gradiv.
- Če bi imela več časa, ne bi spremenila ničesar, saj sem s svojim končnim projektom zelo zadovoljna. Morda bi lahko naredila še več interaktivnih učnih gradiv še z drugimi orodji, ampak naloga ne zahteva toliko.
- Največ časa sem posvetila opisovanju postopkov po korakih in slikovnemu prikazu izdelave treh interaktivnih učnih gradiv. Nova tri orodja za izdelovanje teh gradiv sem namreč dokaj hitro osvojila, saj sem z njimi že imela stik na gimnaziji. Zdaj sem se naučila še ustvarjati z vsemi temi orodji.
- Svoje delo ocenjujem z odlično opravljeno glede na dan kriterij ocenjevanja, saj sem upoštevala vsa navodila projektne naloge, vsebinsko je ustrezna in v objavi sem navedla licence, kategorije, oznake itd.
- Pridobljeno znanje bom lahko uporabila tekom študija in na svoji poklicni pedagoški poti, saj so take naloge učencem bolj privlačne, so nekaj novega, ustvarjalnega, zanimivega. Z interaktivnim učnim gradivom lahko učenci preverijo svoje znanje in ga utrdijo.
- Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje interaktivnih učnih gradiv in spoznavanje teh novih orodji za izdelavo. Najmanj pa opisovanje postopka izdelave po korakih s slikovnim gradivom.
- V definiciji projekta, ne bi spremenila ničesar, saj je zelo koristen, poučen in to je projekt po želji. Bil mi je zelo všeč.
Avtor: Nika Gabrijel
Mentorica: dr. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 1. 5. 2022
Licenca:
Interaktivno učno gradivo by Nika Gabrijel is licensed under CC BY-NC-SA 4.0