INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV – projektna naloga
Avtorica: Gaja Kocijančič
Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik
Smer in letnik študija: 1. letnik razredni pouk
Študijsko leto: 2021/22
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Datum: 24. 5. 2022
To projektno nalogo sem izdelala s pomočjo programa H5P, ki omogoča ustvarjanje raznih interaktivnih predstavitev. Besedilo na prosojnicah sem ustvarila s pomočjo čanka Pravila za varno rabo interneta ter člankom Zaščitite svoj računalnik.
Interaktivna multimedijska predstavitev © 2022 is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
VSEBINA PREDSTAVITVE, NJEN NAMEN IN CILJNA PUBLIKA
Predstavitev je namenjena vsem, ki se želijo na zabaven način poučiti o varni rabi spleta, saj je sestavljena tako iz prosojnic z besedilom kot tudi prosojnic z nalogami, ki obnavljajo predhodno prebrano vsebino. Obravnavana vsebina pa obsega varno uporabo spleta ter kako ustrezno zaščitimo naš računalnik pred nezaželenimi obiskovalci.
REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE
Pri projektu sem se seznanila z aplikacijo H5P in načinom dela v njej. Naučila sem se kako se izdela interaktivne predstavitve, ki bodo moje prihodnje projekte še bolj popestrile.
Ker sem z izdelavo projektnih nalog začela tik pred izpitnim obdobjem, bi seveda za izdelavo kakovostnejše interaktivne multimedijske predstavitve potrebovala nekaj več časa kot sem si ga vzela.
Največ časa sem posvečala ravno odkrivanju raznih funkcij, ki jih program vsebuje (tipom nalog). Seveda pa sem nekaj časa porabila tudi za premislek kaj bi v predstavitev sploh vključila, saj nisem imela idej kako začeti.
Mislim, da je moje delo narejeno v redu, razen naloge bi lahko naredila obsežnejše.
Pridobljeno znanje bom tekom študija uporabila za razne šolske projekte in predstavitve, saj jih s tem precej popestriš ter pokažeš, da imaš nekaj znanja tudi na področju informatike. Še bolj pa mi bodo te veščine prišle prav na moji poklicni poti, saj bom s pomočjo zanimivih predstavitev in nalog v njih še bolj pritegnila pozornost otrok in jim tako bolj približala obravnavano snov.
Pri projektu mi je bilo najbolj všeč ravno spoznavanje novega programa. Največ težav pa sem imela z začetkom, saj nisem imela ideje, kako naj bi projekt izgledal.
Projekta ne bi spreminjala, saj z njim pridobimo veliko znanja, ki nam bo koristilo, da bo naše poučevanje še bolj razigrano.