INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV
POSTOPEK OBDELAVE:
1. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Najprej sem uredila naslovnico. Naslov sem dodala s funkcijo dodaj besedilo. Dodala sem fotografijo s funkcijo dodaj sliko.
2. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Na naslednjo stran sem dodala fotografijo, ki sem jo ustvarila sama. Nato sem dodala besedilo s funkcijo dodaj besedilo.
3. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Dodala sem besedilo in aktivnost prav/narobe vprašanja.
4. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Dodala sem fotografijo, ki sem jo sama ustvarila. Nato sem jo obrezala s funkcijo obreži, da se besedilo bolje vidi.
5. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Dodala sem besedilo s funkcijo dodaj besedilo in aktivnost izbire več pravilnih trditev. Nato sem na naslednjo stran dodala kartice s funkcijo dialogne kartice.
6. del postopka by Geva is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Dodala sem aktivnost povleci besedilo.
Nato sem ustvarila še zadnjo stran. Najprej sem dodala sliko s strani Pixabay s funkcijo dodaj sliko. Potem pa še animacijo, ki sem jo sama ustvarila. Dodala sem jo s funkcijo dodaj video. Nastavila sem, da se začne predvajati samodejno.
INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA NALOGA:
UPORABLJENI PROGRAMI:
h5p Course presentation
VIRI:
Naslovnica – Varni na internetu
RTV Čist Hudo – Infodrom (rtvslo.si)
Varnost in obnašanje na spletu – Portal OSV
Varni na spletu! | European Youth Portal (europa.eu)
Safe Internet Use – Get Safe Online
10 Tips To Stay Safe Online – StaySafe.org
REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE
Pri tej projektni nalogi sem se naučila, kako ustvariti interaktivno multimedijsko predstavitev, ki je še nisem nikoli ustvarjala.
Če bi imela več časa, bi dodala več aktivnosti in več slik. Interaktivno multimedijsko predstavitev bi še bolj uredila. K dialognim karticam bi dodala slike. Lahko bi dodala tudi več besedila. Najverjetneje bi tudi še enkrat posnela animacijo zaradi spreminjanja svetlobe. Pri animaciji bi uporabila črno barvo flomastra in ne vijolično, saj se slabše vidi. Mislila sem, da bo tako bolj ustrezalo k vijolični tematiki interaktivne multimedijske naloge, a se mi zdi, da bi se s čno videlo precej bolje.
Največ časa sem posvetila oblikovanju aktivnosti, saj je bilo to zame nekaj novega. Naletela sem na kar nekaj težav pri oblikovanju dialognih kartic, a na koncu mi je uspelo.
Zdi se mi, da moje delo izpolnjuje kriterije ocenjevanja.
Pridobljeno znanje bom lahko uporabila za ustvarjanje interaktivih multimedijskih nalog za otroke, lahko tudi za starejše. Lahko bi ga uporabila tudi npr. pri ustvarjanju vsebine za delo na daljavo.
V projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje interaktivnih nalog. Rada jih rešujem, še bolj zabavno pa mi jih je bilo ustvarjati. Najmanj ljubše mi je bilo iskanje fotografij z ustrezno licenco, saj je le malo slik imelo vijolično barvo. Kar nekaj časa sem porabila tudi za iskanje slik, ki bi mi bile všeč.
V definiciji projekta ne bi ničesar spreminjala, zdi se mi dobro zastavljena. Vključuje kar nekaj elementov, s katerim pokažemo znanje na različnih področjih – od iskanja slik z ustreznimi licencami, do snemanja zvočnih posnetkov in ustvarjanja animacij.
Avtorica: Eva Grašič
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 13. 6. 2022