Interaktivno učno gradivo
REFLEKSIJA
Tudi v tem projektu sem se naučila veliko novega, saj v resnici še nikoli nisem ustvarila kviza v takšni obliki. Preizkusila sem več aplikacij, vendar sem se na koncu odločila za Microsoft forms, ker se mi je zdela najbolj pregledna. Res pa je, da bi bil mlajšim učencem verjetno bolj všeč Kahoot, ker je bolj barvit.
Če bi imela več časa, bi se bolj poglobila v temo varnost na spletu in pri tem iskala informacije na čim več različnih mestih. Morda bi se odločila za kateri drugi tip naloge, ki bi vključeval več slik, kviz pa bi naredila bolj obsežen. Prav tako bi se potrudila narediti naloge bolj zabavne in izvirne, predvsem pri kvizu. Pri nalogi, kjer je potrebno vstavljati besede bi lahko bilo več namigov, po drugi strani pa menim, da naloga ni tako zelo zahtevna in bi jo učenci uspeli rešiti tudi brez tega. Namesto osmerosmerke bi verjetno morala izbrati kateri drugi tip naloge, kjer bi se učenci tudi kaj naučili in več razmišljali, namesto da le iščejo besede, ki so napisane. Bolje bi bilo, da bi bile tudi razložene.
Največ časa sem posvetila temu, da sem kviz poskušala vdelati v objavo, kar je eden izmed ciljev te naloge. Žal pa mi to ni uspelo, zato sem vključila povezavo in QR kodo.
Pridobljeno znanje bom z veseljem uporabila na študijski in poklicni poti. Zdi se mi, da interaktivne naloge lahko zelo popestrijo predstavitve, ki jih imamo na fakulteti, kasneje pa bi prišle prav tudi pri pouku. Uporabila bi jih v okviru učne etape ponavljanja.
Menim, da sem upoštevala kriterije, saj se vse naloge navezujejo na izbrano temo, opisala sem tudi postopek izdelave in dodala vire ter licence.
V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar. Takšen, kot je, nas spodbuja k ustvarjanju in omogoča, da spoznamo nove programe in aplikacije.