INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV – SPLETNI BONTON

Avtorica: Hana Jazbec

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Študij: 1. letnik Oddelka za razredni pouk, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

Študijsko leto: 2021/22

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Datum nastanka: 18. junij 2022

Opis predstavitve

Predstavitev sem sestavila na temo spletni bonton, saj se mi to zdi zelo pomembna tema, o kateri otroci ne slišijo veliko v času osnovnošolskega šolanja. Otroci so danes zelo hitro izpostavljeni mobilnim napravam in tako tudi vsem nevarnostim, ki jih s seboj prinaša splet. Zato se mi zdi zelo pomembno, da otrokom čim prej predstavimo pravila obnašanja na spletu. Tako bomo zmanjšali nepravilno oziroma negativno obnašanje na spletu, ki je danes žal zelo razširjeno. Namen te predstavitve je, da vsak, ki jo rešuje izve najpomembnejše informacije o spletnem bontonu in njegova pravila. Prav tako se mi zdi pomembno, da imajo ljudje zanesljive vire, kjer lahko izvejo še več in tako razširijo svoje znanje o spletni varnostni in spletnem bontonu.

Moj cilj je, da bi s pomočjo te in podobnih predstavitev otrokom približala to temo in s tem omogočila manj nepravilnega spletnega vedenja v prihodnje. Seveda pa je pomembno, da se vsak učitelj razrednega pouka zaveda pomembnosti znanja na področju obnašanja na internetu in to temo tudi obravnava s svojimi učenci. Njihovo pozornost pa lahko pridobimo prav s takšnimi predstavitvami ali drugimi interaktivnimi vsebinami, ki zahtevajo njihovo sodelovanje.

Predstavitev

spletni bonton by Hana Jazbec is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Viri

Prestavitev sem ustvarila s pomočjo h5p Course presentation.

Spletni viri, ki sem jih uporabila za vsebino:

Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubjani. (b. d.). Spletni in mobilni bonton oz. etikahttps://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/spletni-in-mobilni-bonton

Golob, K. (8. 8. 2016). Pravila spletnega bontonahttps://elle.metropolitan.si/lifestyle/cyberelle/spletni-bonton/   

OŠ Miklavž. (2019). Spletni bonton. PDF. http://osmiklavz.splet.arnes.si/files/2019/08/Bonton_varnost_na_spletu_4.-5.razred.pdf

Spletna stran, kjer sem našla slike: Pixabay

‘Stop motion’ animacijo in lastni fotografiji sem uredila na programu PhotoScapeX

Zvočni posnetek sem uredila na programu Audacity

Vektorsko grafiko sem ustvarila v programu InkScape.

Refleksija dela in samovrednotenje

Projektna naloga se mi je zdela zelo zanimiva in poučna. Še nikoli prej nisem uporabljala h5p interaktivne predstavitve, zato sem osvojila veliko novega znanja. Ko sem ugotovila, kako se program uporablja in našla prave vire, je delo potekalo zelo hitro. Največ časa sem porabila za izbiranje slik za predstavitev in urejanje predstavitve same. Moj cilj je bil, da je predstavitev kratka, a privlačna na pogled in ima poučno vsebino. Mislim, da mi je to uspelo po mojih najboljših močeh.

Pridobljeno znanje mi bo koristilo že v času študija, seveda pa tudi na moji poklicni poti. Že med študijem bomo zagotovo imeli veliko predstavitev, ki jih bom lahko izboljšala s pomočjo vseh možnosti, ki mi jih omogoča h5p program. V svojem poklicu pa bom verjetno h5p program uporabljala še bolj pogosto. Šole se vedno bolj tehnološko usposabljajo in uvajajo tehnologijo v pouk. Zato je zelo pomembno, da poznamo različne programe, ki nam pomagajo pri tem, da otroci sodelujejo pri pouku, tako med seboj, kot tudi z učiteljem. Tako se tudi sami seznanjajo s tehnologijo, ki bo zagotovo velik del njihovih življenj. Prav tako pa razvijajo tudi sodelovalne sposobnosti, ki so zelo pomembne v življenju.

Moj najljubši del projekta je bil urejanje predstavitve, čeprav je bil tudi eden izmed najtežjih. To pa zato, ker lahko res pokažemo svojo kreativnost in predstavitev uredimo po svoje. Tako je vsaka predstavitev unikatna in posebna, ter otroke navduši na drugačen način. Pa naj bo to s slikami, animacijami ali pa z zvočnimi posnetki.

(Skupno 38 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost