Interaktivna multimedijska predstavitev

Vsebina predstavitve

Interaktivno predstavitev sem izdelala na temo spletnega bontona. V predstavitvi spoznamo sam pojem spletni bonton in kaj vključuje. Celotna predstavitev se suka okoli zavedanja, da moramo biti na spletu še posebej previdni in strpni do naših souporabnikov.

Ciljna publika predstavitve

Skozi to predstavitev se lahko učenci drugega in tretjega triletja seznanijo s tem kaj sploh je spletni bonton in kakšno je primerno vedenje na spletu.

Namen predstavitve

Namen moje predstavitve je, da bi se učenci skozi reševanje zanimivih interaktivnih nalog seznanili s spletnim bontonom in načeli, ki jih moramo upoštevati med uporabo spleta. Cilj moje predstavitve je tudi, da se učenci zavedajo svojih dejanj in posledic, ki lahko sledijo neodgovorni uporabi spleta, ter tako postanejo vešči uporabniki spleta, ki svoje znanje o spletnem bontonu širijo tudi med svoje vrstnike.

Bodi tak, kot želiš, da so drugi do tebe

Spletni bonton by NeJel is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Viri

Pri izdelavi svoje interaktivne multimedijske predstavitve sem si pomagala s spletno stranjo Safe.si in https://spletnik.si/blog/bonton-na-spletu/.

Uporabljena orodja in programi

Samorefleksija in samovrednotenje

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Med izdelavo tega projekta sem se naučila izdelovanja interaktivnih multimedijskih predstavitev.

  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imela več časa bi svojo predstavitev še poglobila in dodelala. Dodala bi še nekaj drsnic in zanimivih interaktivnih nalog, ki bi učenci usvojili in poglobili še več znanja o spletnem bontonu.

  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Sama izdelava interaktivne multimedijske predstavitve mi je vzela kar precej časa, saj sem jo izdelovala prvič in sem se med izdelavo večkrat znašla v težavah za katere sem porabila več časa kot bi si želela.

  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Mislim, da sem dobro zajela vse podane komponente kriterija ocenjevanja.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Tekom študija bom lahko interaktivno multimedijsko predstavitev izdelala namesto navadne predstavitve in bo tako veliko bolj zanimiva, pritegnila pozornost profesorjev in sošolcev ter vsebovala naloge za ponovitev in vzdrževanje pozornosti.

Na svoji poklicni poti bom lahko pripravila interaktivne multimedijske predstavitve za učence, ki so od pouka odstotni dalj časa, samo za ponovitev med uro, ponavljanje pred testi in spraševanji, lahko pa tudi med samo šolsko uro.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše mi je bilo ustvarjanje interaktivnih nalog. Najmanj ljubše mi je bilo iskanje slik, ki sem jih uporabila v predstavitvi, saj se mi zdi, da je za to temo precej težko najti slike, ki bi dobro opisale in spremljale predstavitev in pa usklajevanje barvnega ozadja.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Mislim, da je projekt zelo dobro zastavljen in pri njem nebi ničesar spremenila, saj je bil zame ravno pravšnje težavnosti, vseboval ravno pravšnjo količino problemov, da mi je predstavljal izziv in bil je poučen.

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost