Kam grejo sanje?
Ali si kdaj sanjal, da bi šel kam drugam? Da bi poletel v neznano, odrinil v nove dogodivščine? “Ja pa saj bi šel, ampak faks in služba, pa še doma moram pomagat in sosedi zalit rože.” Ja, kar smešno koliko stvari nas zadržuje. Ampak mlad si le enkrat in le enkrat bo “prvič”. Zato pojdi! Pojdi do konca! Kot je rekel modri mož: “All we have to decide is what to do with the time that is given to us.” Zato sem se odločila da v svojem času odkrivam novo, sladko in kislo.
pa so šli by NiPiKaPa is licensed under target=_blanck CC BY-NC-SA 4.0
Do sedaj se nisem veliko ukvarjala z IKT tehnologijo. Rekla bi, da se z njo pravzaprav nisem ukvarjala veliko, saj sem si pod to kratico predstavljala računalnike in težke hekrske sposobnosti. Nisem pa vedela, da IKT tehnologija predstavlja znanstveno vedo, ki se ukvarja z izdelki in praksami, ki se uporabljajo za prenos, shranjevanje, zapisovanje in druge vrste obdelav informacij. Takrat pa sem pravzaprav ugotovila, da jo uporabljam ves čas. Brez telefona ne grem nikamor. Zjutraj me zbudi budilka, potem preverim vse novičke, na poti na faks poslušam glasbo, med predavanji kaj pogooglam, pokličem prijatelja in slikam lep sončni zahod na poti domov. Tudi računalnik uporabljam vedno več (odkar sem si kupila novega). Tam gledam filme in nanizanke, pišem seminarske naloge in urejam sezname v excelu. Ta tehnologija mi zelo pomaga v vsakdanjem življenju, mi pa vsake toliko časa ustreza preživeti kak teden brez le-te.
IKT tehnologija se je pokazala nepogrešljiva v covid časih, ko so tudi izobraževalne ustanove, morale svoje delovanje prenesti online. Moja sestra, ki je učiteljica v prvem razredu, je imela s tem kar nekaj težav, saj se ji prej nikoli ni bilo potrebno ukvarjati s tem. Zdi se mi pomembno, da je že za uporabo arnesa in spletnih učilnic potrebno znanje. Zapisovanje ocen, učnih ciljev in poteka učne ure. Kadar na šoli ni finančnih sredstev ali pa je demonstracija ni mogoča oz. varna, se metodo demonstracije pokaže tudi preko interneta. Na praksi, sem ugotovila, da je interaktivna tabla, zelo uporabna v prvem razredu. Učiteljica na tablo s projekcijo pokazala delovni zvezek in na tabli pokazala katero nalogo rešujemo in s tem prihrani veliko časa, saj ji ni potrebno vsakemu učencu pokazati, kje v delovnem zvezku rešujejo. Nazadnje je IKT tehnologija potrebna tudi za komuniciranje med učitelji in med učitelji in starši.
Prvi projekt me je naučil veliko – kako objaviti objavo, kako dodati link v besedilo, kako dodati licenco in kako le to odpreti v novem zavihku. Če bi imela več časa, bi definitivno napisala boljše sestavke in sliko bolj povezala z napisanim. Največ časa sem posvetila izdelovanju licence, saj sem kar nekaj časa razmišljala kako moram to storiti. Zelo mi je všeč zanje, da skriješ link v besedilo. Zdi se mi zelo uporabno tudi za nadaljnji študij, saj je to za uporabnike veliko lažje berljivo. Pri projektu pa mi je bil najljubši del pisanje odlomkov. Zelo rada pišem in sem s tem lahko izrazila svojo kreativnost. Najmanj pa me je privlačilo delanje licenc. Projekt mi je bil zelo zanimiv, zato ne bi spremenila nič.