Fotografiranje

Fotografiranje me spremlja že nekaj časa. Najprej sem fotografirala predvsem s svojim prenosnim telefonom. Počasi pa me je fotografiranje začelo bolj zanimati. Dobila sem svoj prvi fotoaparat in takoj sem ga preizkusila. Seveda pa sem se najprej naučila, kako se ga uporablja. Razlika med sliko, posneto s telefonom in sliko, posneto s fotoaparatom je bila precejšnja. Fotografije, ki jih posname fotoaparat so čistejše ter jasnejše. Največkrat fotografiram na počitnicah, saj imam tam več časa, veliko je novih in zanimivih stvari, prav tako pa želim trenutke zajeti v fotografije. Tako me na počitnicah, kot tudi na izletih, skoraj vedno spremlja moj fotoaparat. S fotografijo se ukvarjam ljubiteljsko. Najraje fotografiram naravo in živali. Zdi se mi, da mi gre tako fotografiranje dobro od rok.

čebelica by babi is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Do sedaj sem se z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) srečevala skoraj povsod. V osnovni šoli sem velikokrat pripravila kakšen power point oziroma drsnico za predstavitev raznih tem. Podatke, slike ter druge vire sem poiskala na internetu. Računalnik sem največkrat uporabljala (oziroma ga še zdaj) za pisanje seminarskih nalog, za brskanje po spletu, za delanje domačih nalog, za poslušanje glasbe in gledanje videoposnetkov/filmov. Telefon pa je moj največji vir srečevanja z IKT. Uporabljam ga vsakodnevno. Predvsem za komunikacijo z vrstniki, sorodniki, prijatelji, za gledanje raznih posnetkov, za fotografiranje, snemanje videov, za deljenje raznih trenutkov z drugimi.

Tudi ko bom učiteljica se bom srečevala z IKT. Tehnologijo dandanes uporabljajo skoraj vsi. Pomembno mi je, da tudi mlajši otroci vedo, kako rokovati s tehnologijo, kako iskati podatke po internetu, kako biti varen. Zato bom v svojem bodočem poklicu otroke o tem ozaveščala. Tehnologijo pa bom uporabljala tudi pri pouku. Za lažjo predstavo in ponazoritev kakšne teme jim bom pokazala kakšne slike, naredila drsnice za lažje razumevanje, uporabila kakšne videoposnetke. Prav tako bodo s pomočjo računalnikov delali razne naloge, vadili ter utrjevali snov.

V tem projektu sem se naučila, kako se naredi spletno objavo, kako se naredi licenco za sliko. Naučila sem se tudi, kako vstaviti link do spletne strani v objavo. Prav tako pa sem izvedela, kako pomembna je varnost na spletu. Če bi imela več časa za prvo projektno nalogo bi dodala še kakšno sliko v objavo. Zdi se mi, da slike popestrijo članke ter so tako lažje berljivi. Največ časa sem posvetila opisu moje prostočasne dejavnosti. Nisem čisto vedela, kako bi odstavek zatavila, kako bi začela ter kaj bi vključila. V svojo prvo spletno objavo sem vključila vse, kar je bilo potrebno. Tako se mi zdi, da je naloga korektno in dobro narejena. Pridobljeno znanje bom tekom študija in na svoji poklici poti uporabila, ko bom morala narediti kakšno objavo za šolo, ko bom sama hotela kaj objaviti, ko bom iskala slike za gradiva (preveriti licenco). Predvsem pa bom vedno pozorna, da ne pišem preveč osebnih stvari o sebi in drugih. Pri tej nalogi mi je bilo najljubše, da smo pisali o svoji prostočasni dejavnosti ter da smo poleg vstavili še svojo sliko. To, da smo morali toliko pisati o uporabi tehnologije do zdaj ter v bodoče pa mi ni bilo toliko všeč. V bodoče lahko v to nalogo študentje vključijo več slik, saj bo to objavo popestrilo. Drugače pa so navodila ter zahteve, ki so jasno predstavljena, dosegljiva ter uresničljiva. Tako v sami izvedbi kot v danem časovnem okviru.

(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost