Kdo je moja domača žival?

Obožujem živali. Večino prostega časa preživim s svojo psičko, ki ji je ime Bambi in je mešanec med zlatim prinašalcem in labradorcem. Vsako popoldne jo peljem na sprehod, veliko se skupaj igrava zvečer pa vedno najdeva čas za “cartanje”. Pes kot domača žival sicer pomeni precejšnjo porabo časa in včasih tudi kakšen dodaten strošek (pregledi pri veterinarju, hrana,…), vendar je ljubezen in naklonjenost, ki jo vrača lastniku vredna veliko več.

Domača žival by Nincl is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Z IKT tehnologijo, se vsak posameznik srečuje dnevno in le ta v veliki meri vpliva na način in kvaliteto vseh naših življenj. Že prvi trenutek mojega dneva se začne z uporabo IKT tehnologije, ko mi zjutraj ob 6.00h zazvoni budilka. Poleg družabnih omrežji, kot so Facebook, Instagram, BeReal, Tik Tok, je pomemben del mojega vsakdana tudi aplikacija Busko, s pomočjo katere se orientiram v ljubljanskem potniškem prometu in voznih redih. Kvaliteto mojega življenja izboljšuje tudi aplikacija Flo, ki je menstrualni koledarček in sama glede na prejšnje cikle izračuna, kdaj se bo pojavil oziroma začel naslednji. Seveda IKT tehnologijo uporabljam tudi v izobraževalne namen, ko recimo pišem seminarske naloge na Wordu ali izdelujem predstavitve na Canvi oziroma v PowerPointu. Pogosto si pomagam tudi s vsemi Googlovimi aplikacijami, kot je Google Maps, ki mi pomaga, da se znajdem po mestu. Med drugim vsakodnevno uporabljam tudi Gmail in Outlook, za elektronsko pošto, ki mi omogoča stik s profesorji na fakulteti. Na spletu berem tudi novice na spletni strani 24ur.com. Pogosto uporabljam tudi funkcijo screen mirroring,s s pomočjo katere preslikam sliko iz manjših (telefon, računalnik, tablica) na večje zaslone (televizija). Microsoftov program Word, mi je prav tako prišel zelo prav oziroma mi še vedno koristi pri učenju.

Pravilna raba IKT tehnologije lahko obogati vzgojno-izobraževalni proces vsakega posameznika. Učitelju razrednega pouka je lahko v oporo pri izvajanju učnih ur. Služi mu pa lahko tudi, kot popestritev. Pomemben del vsake učne ure je uvodna motivcija, kjer lahko učitelj s pomočjo video in zvočnih posnetkov ali raznoraznih digitalnih nalog učence pripravi in miselno aktivira za nadaljevanje učne ure. Poleg gradiva za motivacijo, lahko učitelj na spletu in v raznih portalih poišče inovativne in izvirne načine in gradiva za izvajanje ostalih etap pouka. Za učitelja začetnika je po mojem mnenju prav tako zelo pomembno, da piše dnevnik oziroma si proti beleži napredke učencev pri posameznih predmetih, za to mu je lahko v pomoč, pri preglednosti na primer word ali kakšna druga oblika računalniškega dnevnika. Dandanes, ko dnevniki in redovalnice v fizični obliki niso več v uporabi, mora učitelj seveda uporabljati tudi spletne oblike le teh, kot sta Lopolis in eAsistent. Za učitelja je seveda lažje tudi pisanje priprav, poročil in podobnih dokumetov s pomočjo uporabe računalika, prav tako IKT tehnologija učitelju omogoča, da je prisoten na daljavo (lahko izvaja govorilne ure na daljavo, če je le to potrebno ipd.) Pomembno pa je, da učitelj izkoristi in se nauči pravilno uporabljati IKT tehnologijo, da ta zanj ne predstavlja ovire temveč, je pripomoček. Kljub temu pa je pomembno, da učitelj najde neko pravo mero uporabljanja IKT pri pouku, saj le te naj ne bi bilo preveč.

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Naučila sem se izdelovanja in objavljana objave, kot tudi kreiranja licence in smiselno uporabe le te.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Spremenila bi sliko ali pa poiskala neko drugo dejavnost s katero se rada ukvrajam.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila pisanju premislekov o uporabi IKT tehnologije, saj je premislek o le tem od mene zahteval več časa in sem mnenja, da je za tehten premislek tudi potrebno vložiti nekaj časa.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da je moj projekt izveden dobro. Mislim, pa tudi, da je vedno prostor za izboljšave. Če bi imela več znanja z orodjem in se z njim ne bi srečevala prvič, bi zagotovo lahko naredila drugačno/boljše projektno delo.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Tekom študija, bom znanje lahko uporabila pri izbiri slik za predstavitve (teh zdaj ne bom več, kar tako jemala iz Googla). Kasneje na poklici poti pa mislim, da bo veliko lažje sodelovanje pri objavah za spletno stran šole, kot tudi možnost uporabe podobne spletne strani za deljenje s starši in otroci ali pa tudi za izmenjave mnenj in izkušenj s kolegi.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najljubše, mi je bilo nasplošno videti končni produkt spletne objave, kot tudi pridobivanje licence. V veliko zadovoljstvo mi je bilo, ko sem videla svoje končano delo v obliki spletne objave, saj se s tako izkušnjo srečujem prvič. Najmanj mi je bilo všeč pisanje refleksije.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Projekt se mi zdi na splošno zelo dobro zasnovan, zato ne bi spreminjala nič.

(Skupno 17 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost