INFOGRAFIKA: KAJ MORAMO UPOŠTEVATI PRI USTVARJANJU V CANVI 📝
Za ustvarjanje v Canvi moramo biti pozorni na različne stvari. Nekaj jih je navedenih na spodnji sliki, ki je v JPG formatu višje resolucije:
Poučni plakat o ustvarjanju v Canvi by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
Pa si poglejmo ta poučni plakat še v pdf formatu:
Poučni plakat o ustvarjanju v Canvi by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
POSTOPEK IZDELAVE INFOGRAFIKE
- Najprej v Canvi odpremo: izobraževalni plakat.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
2. Potem določimo ozadje. Lahko izberemo med predlaganimi ozadji ali pa izberemo barvo ozadja. Najprej kliknemo 1. kjer se nam je odpre zavihek na levi strani. Potem kliknemo 2. in določili barvo ozadja.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
3. Potem vstavimo besedilo tako, da kliknemo besedilo in vpišemo besedilo. Potem uredimo pisavo in določimo velikost. Na koncu besedilno polje postavimo in poravnamo glede na celoto.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
4. Med elementi izberemo možnost grafike in izberemo želeno grafiko. V tem primeru smo v iskanje napisali čebelice in smo dobili različne predloge, med katerimi smo eno izbrali.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
5. Kliknemo elementi in potem grafike, kjer tako kot prej v iskanje napišemo kaj želimo najti. V tem primeru smo poiskali 6 kotnik. To grafiko lahko povečamo ali pomanjšamo in postavimo kamor želimo.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
6. Na to grafiko dodamo besedilo. To naredimo tako, da kliknemo besedilo – dodajte nekaj besedila telesa – vnesemo besedilo in ga uredimo kot želimo.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
7. Potem naložimo sliko, jo vstavimo v predstavitev in jo uredimo: obrežemo in prilagodimo velikost ter jo postavimo na najbolj ustrezno mesto.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
8. Potem to naredimo za vse 6 kotnike in slike.
POSTOPEK IZDELAVE by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
9. Na koncu pogledamo, če se vse ujema in sklada, tako prostorsko kot tudi estetsko.
SAMOREFLEKSIJA IN VREDNOSTENJE
- Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?
- V tem projektu se nisem naučila veliko novega, saj sem se ustvarjanje in oblikovanja vsebin v Canvi naučila že pri vseh prejšnjih projektnih nalogah, kar nekaj pa sem poznala že od prej.
- Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …
- Spremenila ne bi ničesar, saj sem si za projektno nalogo vzela čas in naredimo tako, kot menim, da je najboljše.
- Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?
- Največ časa sem posvetila usklajevanju in iskanju ustreznih barvnih odtenkov in poravnavanju vseh elementov v neko smiselno celoto.
- Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
- Ocenjujem, da sem dobro sledila kriterijem in da sem nalogo opravila dobro. Menim, da sem na infografiko napisala ustrezno besedilo in k temu dodala tudi ustrezne slike. Oblikovala sem infografiko glede na podane smernice. V objavi je tudi obrazložen celoten postopek ustvarjanje infografike, tako slikovno kot tudi besedno.
- Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?
- To znanje bom kot učiteljica zagotovo uporabljajo skoraj pri vsaki snovi in pri vsakem predmetu. Pouk je na tak način lahko veliko bolj zabaven, če je tudi gradivo učencem prijetno in všečno za reševanje ter učenje.
- Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?
- Vse mi je bilo všeč, saj sem ponovila svoje znanje v Canvi in se zabavala v ponovnem oblikovanju in ustvarjanju.
- Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?
- Ničesar ne bi spremenila, saj je glede na postavljeno nalogo dobro napisana definicija projekta.