PRETVORBA: PREDSTAVITEV S PLAKATOM ­čôÜ Ôćĺ PREDSTAVITEV V CANVI ­čÄą­čĺ╗

Tako za predstavitev s plakatom kot tudi za predstavitev s pomo─Źjo Canve, potrebujemo ustrezno pripravo in zbiranje podatkov. Najprej moramo dolo─Źiti nekaj klju─Źnih podatkov, da lahko poi┼í─Źemo ostale informacije, ki jih bomo s to predstavitvijo tudi posredovali. Pa poglejmo, kaj moramo narediti.

Navodila za predstavitev by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

V spodnjem videu si poglejmo, kako ustrezno naredimo plakat na dolo─Źeno temo. V na┼íem primeru imamo predstavitev na temo: Milka ─Źokolado s celimi le┼íniki.

Naredimo skupaj plakat za predstavitev ­čÖé by M&M is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Predstavitev lahko naredimo tudi s pomo─Źjo ra─Źunalni┼íkih programov, kot so Canva, Prezi, Powerpoint itd. To nam omogo─Źa, da:

  • je lahko predstavitev bolj zanimiva, saj poslu┼íalci ne vedo, kaj bo sledilo v nadaljevanju,
  • lahko naredimo veliko drsnic in s tem ne porabimo veliko papirja in lepila,
  • neomejeno lahko popravljamo in spreminjamo vse dele predstavitve,
  • neomejeno lahko uporabljamo grafike, slike in ostale u─Źinke, ki nam jih ponuja program v katerem ustvarjamo,
  • v predstavitev lahko vklju─Źimo tudi video gradivo in ┼íe mnogo drugih stvari.

V nadaljevanju si oglejmo video, kako to isto predstavitev Milka ─Źokolade s celimi le┼íniki naredimo v ra─Źunalni┼íkem programu, imenovanem Canva.

Predstavitev v Canvi by M&M is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Pri predstavitvi, ki jo naredimo s pomo─Źjo ra─Źunalni┼íkim programov moramo paziti:

  • da na prosojnicah ni preve─Ź besedila,
  • da so stvari estetsko in smiselno razporejene,
  • da so ustrezni barvni odtenki, velikost in vrste pisave,
  • da ne uporabimo preve─Ź razli─Źnih u─Źinkov (preve─Ź razli─Źnih je hitro mote─Źe).

Lahko se poizkusite tudi sami in boste videli, kako so lahko predstavitve še bolj zanimive, tako za ustvarjalca kot tudi za poslušalca.

KAJ PREDSTAVLJAJO VIDEO POSNETKI

V PRVEM VIDEOPOSNETKU je prikazan postopek, kako pripravimo plakat za predstavitev na temo ─Źokolade s celimi le┼íniki. Na razumljiv in zanimiv na─Źin je predstavljen celoten postopek, ki gledalca pripelje to kon─Źnega cilja. V videoposnetku so tudi interaktivne naloge, ki preverjajo poslu┼íal─Źevo zbranost in razumevanje tematike posnetka.

  • NAMEN: Posnetek je narejen z namenom, da bi u─Źenci la┼żje, hitreje razumeli, kako narediti predstavitev ter da bi lahko tudi kasneje doma samostojno pripravili plakat.
  • CILJNA PUBLIKA: Ciljna publika so u─Źenci ni┼żjih razredov.
  • CILJI: U─Źenci v videu vidijo dejanski prikaz, kako narediti plakat za predstavitev. U─Źenci lahko samostojno naredijo plakat, brez velike pomo─Źi star┼íev. U─Źenci urijo svoje razumevanje ob poslu┼íanju in gledanju videoposnetka.

V DRUGEM VIDEOPOSNETKU je prikazan postopek urejanja in ustvarjanja predstavitve v programu Canva. Vse kar smo v prej┼ínjem posnetku videli in naredili v obliko plakata, smo v tem posnetku pretvorili v obliko predstavitev s Canvo. Tematika predstavitve ostaja ─Źokolada s celimi le┼íniki. V posnetku pa so tudi vstavljena vpra┼íanja, ki preverjajo poslu┼íal─Źevo zbranost in razumevanje.

  • NAMEN: Posnetek je narejen z namenom, da bi u─Źenci videli in razumeli kako lahko predstavitev naredijo tudi v Canvi. In da bi spoznali nov na─Źin ustvarjanja predstavitve.
  • CILJNA PUBLIKA: Ciljna publika so u─Źenci ni┼żjih in vi┼íjih razredov.
  • CILJI: U─Źenci v videu vidijo dejanski prikaz, kako narediti predstavitev v ra─Źunalni┼íkem programu Canva. U─Źenci spoznajo osnovne postopke in na─Źine urejanja predstavitve.

SAMOVREDNOSTENJE IN REFLEKSIJA

  • Kaj sem se novega nau─Źil/a v tem projektu?
    • S tem projektom sem prvi─Ź naredila svoj video vse od za─Źetka in do konca. Sama pripravila ustrezno gradivo in ga spravila v nekaj smiselnega. Nau─Źila pa sem se tudi ustvarjanja s h5p orodjem. Menim, da sem se s to projektno nalogo nau─Źila res veliko (prakti─Źno vse, kar sem naredila, sem se nau─Źila na novo).

  • ─îe bi imel/a ve─Ź ─Źasa, bi dodal/a, spremenil/a, izbolj┼íal/a ÔÇŽ
    • Zagotovo bi lahko ┼íe kaj popravila in spremenila. Vendar menim, da sem z objavo dobro zaobjela celotno tematiko in tudi vse naloge, ki smo jih morali narediti. Za nalogo sem porabila veliko ─Źasa, vendar menim, da je zato tudi dobro narejena.

  • Kateremu delu si posvetil/a najve─Ź ─Źasa in zakaj?
    • Zagotovo ustvarjanju obeh video in uporabe h5p orodja. Nalogo sem si zastavila malo bolj obse┼żno, kot so navodila. Vendar sem se s tem veliko nau─Źila in tudi u┼żivala v ustvarjanju.

  • Kako ocenjuje┼í svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?
    • Ocenjujem ga kot odli─Źno opravljeno delo. Menim, da sem dobro zaobjela vsebino in da sem upo┼ítevala smernic za ustvarjanje predstavitev. Vklju─Źila sem tudi razli─Źne oblike informacij, tako video kot tudi slikovno gradivo. V videu pa sem uporabila veliko razli─Źnih orodij za interaktivni video. Opisala sem vsebino, namene, ciljno publiko, cilje in ostale stvari, ki so bile potrebne za celotno objavo.

  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom ┼ítudija in na svoji poklicni poti?
    • Pridobljeno znanje bi lahko pri pouku uporabila kadarkoli za podajanje navodil za ustvarjanje, ki je u─Źen─Źevo samostojno doma─Źe delo. S tem u─Źencem omogo─Źim, da lahko stvari ustvarijo tudi sami doma s pomo─Źjo videa z navodili.

  • Kaj mi je bilo pri projektu najljub┼íe in kaj najmanj?
    • V projektno nalogo sem vlo┼żila veliko ─Źasa in ni mi ┼żal niti za minuto tega ─Źasa. Veliko novega sem se nau─Źila in menim, da bom to z veseljem uporabljala tudi kot u─Źiteljica. V┼íe─Ź mi je bila celotna naloga.

  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil bolj┼íi?
    • Spremenila ne bi ni─Ź, saj menim, da je definicija dobro zaobjela vse, kar je naloga tudi zahtevala.
(Skupno 29 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo v┼íe─Ź tudi...

Dodaj odgovor

Va┼í e-naslov ne bo objavljen. * ozna─Źuje zahtevana polja

Dostopnost