Prikaz rasti graha

Predmet: Spoznavanje okolja

Razred: 2.

Učni sklop: Živa bitja

Cilji:

  • učenci znajo s poskusi ugotoviti, da lahko mlade rastline zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev.
  • učenci znajo dokazati, da rastline za življenje potrebujejo zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo

V učnem načrtu je zapisano, da se v drugem razredu v okviru predmeta spoznavanje okolja učenci seznanijo z živimi bitji, podrobneje z rastjo rastline. V tem razredu učenci znajo dokazati, da rastline za življenje potrebujejo zlasti zrak, vodo z rudninskimi snovmi in svetlobo. Prav tako znajo s poskusi ugotoviti, da lahko mlade rastline zrastejo iz semen, čebulic, gomoljev, potaknjencev.

Digitalna tehnologija

Digitalna tehnologija je zelo pomembna za bodočega učitelja. Tehnologija se neprestano razvija, zato je pomembno, da smo kot učitelji prilagodljivi in se redno izobražujemo. Pomagala nam je že med šolanjem na daljavo. Z njo lahko popestrimo naše učne ure in jih naredimo bolj interaktivne. Tako si bodo učenci lažje zapomnili določene učne vsebine. Lahko se pripravijo ankete ali kvizi za utrjevanje znanja. Prav tako je pomembna pri komunikaciji s starši (npr. preko e-maila). Digitalna tehnologija poleg tega pomaga pri razvijanju novih pristopov poučevanja.

S pravilno uporabo digitalne tehnologije lahko bodoči učitelji izboljšamo učno izkušnjo svojih učencev, spodbudimo njihovo angažiranost in pospešimo proces učenja.

Slika pridobljena s pixabay licenco.

nature's growth” by Leonard J Matthews is licensed under CC BY-NC-SA 2.0 .

Semena graha

Semena graha by VK is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Rast graha

Rast graha by VK is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem se naučila veliko uporabnih veščin, kot so na primer: kako se ustvari prispevek, urejanje slikovnega gradiva in ustvarjanje licence. Če bi imela več časa, bi dodala še kakšno rastlino za opazovanje in fotografiranje. Spremenila bi pa to, da bi grah postavila na višje police, kamor moji hišni ljubljenčki ne bi dosegli. Največ časa sem posvetila obdelavi slik in samemu urejanju prispevka. Zaradi načina slikanja, so se na slikah prikazale sence, ki sem jih poskušala odpraviti. Menim, da je moja prva projektna naloga dobro opravljena, saj sem kriterijem poskušala slediti čim bolj natančno. Znanje, ki sem se ga naučila, bom lahko uporabila tekom študija in tudi na svoji poklicni poti, ko bom želela učencem prikazati rast rastline in s tem bom popestrila pouk. Zelo sem uživala v urejanju fotografij, saj to rada počnem tudi v prostem času. Najzahtevnejše mi je pa bilo fotografiranje samega graha. Prav tako mi je bilo všeč, da smo si temo lahko izbrali sami. Mogoče bi spremenila le, da bi na začetku že lahko videli kakšen prispevek, da bi vedeli, kako mora izgledati. Drugače pa je sam projekt dobro zastavljen in zelo koristen vsem bodočim učiteljem.

Slike so bile urejene z aplikacijo Photoscape X.

Licence so bile oblikovane na strani License Chooser.

(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost