4. Infografika – Varnost na spletu
Plakat na temo varnost na spletu.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
Postopek izdelave plakata:
- Na spletu sem odprla program Canva za izdelavo plakata.
- V meniju na levi sem pod zaznamkom ozadje izbrala sebi najljubšo barvo za ozadje.
- Dodala sem naslov Varnost na spletu v velikosti 100 in slogu pisave Quintessential.
- Dodala besedilo s pomočjo zavihka besedilo na levi strani in ga petkrat prekopirala za pet nasvetov za varno uporabo spleta.
- Spremenila besedilo v nasvete.
- Dodala sem pet okvirjev za nasvete za varno uporabo spleta s pomočjo menija na levi pod zavihkom elementi in jih spremenila v belo barvo.
- Pod zavihkom elementi na levi strani sem izbrala nekaj ustreznih elementov za nasvete.
- Zaradi boljše vidljivosti sem pod naslov dodala vijoličen okvir.
Program: Canva
Slike na plakatu najdene v programu Canva.
Refleksija in samovrednotenje
- V tem projektu sem se naučila uporabljati program Canva in kako samostojno ustvariti plakat, ki hitro in učinkovito pritegne pozornost.
- Če bi imela več časa bi bil plakat še bolj natančno narejen in imel več podrobnosti. Mogoče bi se še bolj poigrala z okvirji, besedilom in slikami.
- Največ časa sem posvetila postavljanju elementov (besedila, okvirjev in slik) na plakat, saj sem želela, da je plakat zanimiv ampak vseeno dovolj pregleden in berljiv.
- Glede na kriterij ocenjavanja svoje delo ocenjujem odlično, saj se mi zdi da sem sledila vsem zastavljenim točkam in upoštevala vse kriterije, ki jih projektna naloga zahteva.
- Med študijem bom pridobljeno znanje lahko uporabila, pri izdelavi še kakšnega plakata oz. internetne projekcije za različne seminarske naloge. Na svoji poklicni poti pa ga bom uporabljala pri izdelavi plakatov za različne prireditve, obvestila in slovesnosti ali pa pri razlaganju različnih snovi otrokom, za lažjo predstavo in pomoč.
- Najljubše mi je bila celotna izdelava plakata, saj nam je bila omogočena dokaj prosta pot pri izdelavi in smo se lahko prepustili svoji domišljiji. Najmanj všeč pa mi je bilo pisanje refleksije, saj se mi zdi, da je samega sebe vedno najtežje ocenjevati.
- V definiciji poteka ne bi spremenila ničesar, saj so navodila jasna in konkretna ter lahka za sledenje. In nam dopuščajo prosto pot pri domišljiji.
Avtorica: Tinkara Zaletel
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, Razredni pouk
Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT), 1. letnik
24. junij 2020
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.