Fotografski potep

Zelo pomembno pri izobraževanju otrok je, po mojem mnenju, povezovanje znanja s prakso. Otroci si tako lažje zapomnijo stvari in se tudi veliko več naučijo.

S to projektno nalogo sem želela otrokom prikazati kako zares deluje fotografiranje s ”pravim” fotografom. Kakšne vse naprave uporablja fotograf, kako si izbere okolico v kateri bo fotografiral in pa tudi kakšen izdelek nastane po končnem ureajanju.

Video sem želela narediti primeren otrok prve triade, zato v njem ni preveč strokovnih in dolgih izrazov, ampak sem izpostavila le nekaj zanimivih fotografskih dejstve, ki jih je fotograf v videu tudi prikazal.

Vsebina

V videu je predstavljen fotografski potep oziroma dan, ki sem ga preživela s fotografom Gašperjem, ki se s fotografiranjem ukvarja že 8 let, od tega nekaj zadnjih let tudi poklicno. Skupaj sva se odpravila na mirno lokacijo blizu Cerkniškega jezera. Najprej je Gašper uporabil svojega drona in naredil nekaj setelitskih posnetkov, nato pa sva se odpravila proti ptičji opazovalnici. Kasneje je posnel še nekaj goznih in travniških rastlin. Ob koncu videa so prikazani trije izdelki, ki jih je Gašper ustvaril in mi jih tudi dovolil uporabiti za namene študijskega dela pri tem predmetu.

Izdelava in obdelava

Video sem posnela s mobilnim telefonom in ga uredila in obdelala v progarmu DaVinci Resolve. Sliki sem nato dodala še zvočno podlago, ki sem jo našla na spletni strani pixabay. Na koncu sem še posnela zvočni posnetek, kjer otrokom razlagam kaj sva s fotografom počela in ga dodala videu. Video sem naložila v Arnes Video in mu dodala interaktivne obrazce s pomočjo opcije H5P.

Fotografski potep by Marjetica is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Samorefleksija

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Naučila se se uporabljati program DaVinci, kako obrezati video in dodati več različnih zvokov. Prav tako sem se naučila da je fotografija zlo majhna slika tega kaj vse fotograf naredi, da jo lahko mi vidimo takšno kot je. Poleg tega sem se naučila uporabljati funkcijo h5p.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Mogoče bi se še kaj bolj poigrala z animacijam in uporabila Canvo za animirane elemente.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa mi je vzelo samo vzklajevanje zvočnih podlag. Želala sem, da bi se video preskoki ujemali z ritmom, za kar sem porabila kar nekaj časa. Poleg tega pa sem ob dodani še eni zvočni podlagi, morala jakost melodije na določenih delih prilagoditi. Navsezadnje je pa bil tudi proces samega snemanja kar dolg in mi je vzel cel dan.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da je moje delo dobro opravljeno. Pomisleke imam samo pri tem, ker sem v videu uporabila tudi izdelke fotografa, saj sem otrokom želela prikazati rezultate fotografiranja, in pa ker razen naslova nisem vključila nobene druge animacije.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Menim, da mi bo kot učiteljici to znanje dobro koristilo, saj lahko učencem zanje podam na drugačen in njim bolj zanimiv način.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Najbolj všeč mi je bil sam dan snemanja in pa kasneje oblikovanje vsega skupaj. Najmanj pa mogoče tudi oblikovanje saj je zelo zamudno in mi je vzelo veliko časa v nepravem trenutku.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Naloga se mi zdi dobro zasnovana in je ne bi spreminjala.

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost