Kreiram splet

Kdo sem? Naj se vam predstavim. Sem študentka 1. letnika rezrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani. Tekom celotne srednje šole sem se spraševala v kateri smeri bi nadaljevala študij. Odločala sem se med več smermi, med drugimi tudi študij fizioterapije in študij razrednega pouka. Čeprav študij razrednega pouka ni bila moja prva izbira, sem v prvem letniku študija spoznala, da mi je študij všeč in ga bom z veseljem nadaljevala. V smeri študija razrednega pouka sem začela razmišljati, ko sem postala ena izmed mentoric v prostovoljnem gasilskem društvu. Tako sem se tedensko družila z otroki starimi od 6 do 15 leta in ugotovila, da mi je delo z otroki všeč. V prostem času rada poslušam glasbo, preberem kakšno knjigo, tuji mi niso niti sprehodi v naravi. Vedno pa se najde čas za druženje s prijatelji.

Dosedanja raba IKT

Kot večina mojih vrstnikov sem se tudi jaz z IKT-jem spoznala v nižjih razredih osnovne šole. Najprej sem začela uporabljati program Microsoft Word, v višjih razredih pa tudi program Microsoft Powerpoint. V osnovni šoli sem obiskovala tudi krožek računalništva, kjer smo se bolj podrobno spoznali z uporabo Microsoft Worda in Microsoft sllikar. V prvem letniku srednje šole, pa smo na urniku imeli predmet informatika, kjer smo spoznavali uporabo Worda, Powerpointa in Excela. V srednji šoli sem uporabljala tudi platforme kot so spletna učilnica in eAsistent. Ob koncu četrtega letnika, ko se je pouk preselil na daljavo, pa smo skupaj spoznali še paltforme za videokonference kot so Zoom in Microsoft Teams, ki sta bila ključnega pomena za pouk na daljavo. Za komunikacijo z učitelji in profesorji uporabljam elektronsko pošto, prisotna pa sem tudi na družabnih omrežjih kot so Instagram in Facebook predvesem za ohranjajnje stikov s prijatelji. V prvem letniku študija se je moje znanje IKT tehnologije nadgradilo in predvidevam, da se bo v naslednjih letih še dopolnjevalo.

This work is marked with CC0 1.0

Pomen IKT tehnologije v mojem bodočem poklicu

IKT tehnologija iz dneva v dan pridobiva večji pomen v vsakdanjam življenju. Nič drugače ni v poklicu učitelja. Učitelju uporabljajo različne aplikacije, ki jim omogočajo lažjo pripravo učnega gradiva kot so Word in Powerpoint. Pomembne so tudi slike in fotografije, saj si nekateri učenci snov lažje zapomnijo preko vidnega gradiva. Vse to pritegne in ohranja učenčevo pozornost. Vse bolj se uporabljajo igre kot so Kahoot in Mentimeter, s katerimi učitelji na drugačen način preverjajo in obnavljajo učenčevo znanje.

V času lanske in letošnje karantene so do izraza prišle platforme kot so Zoom in Microsoft Teams preko katerih so učitelji imeli videokonference s svojimi učenci. Pomembne so platforme za odlaganje učiteljevega gradiva do katerih lahko dostopajo učenci. V srednjih šolah in na faksih se najbolj uporabljajo Microsoft Teams in spletna učilnica, v osnovni šoli pa učitelji večinoma uporabljajo eAsistenta. EAsistent je pomemben tudi za vzdrževanje komunikacije med starši in učitelji.

This work is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

  1. Pri projektni nalogi sem se naučila izbrati ustrezni licenco ter poiskati ustrezno slikovno gradivo in ga opremiti z licenco. Naučila sem se tudi dodajati link v besedilo.
  2. Tudi če bi imela več časa, naloge ne bi spreminjala.
  3. Največ časa sem porabila za pisanje vsebine, saj sem se morala veliko spomniti za nazaj.
  4. Menim, da sem nalogo ustrezno naredila, saj sem upoštevala kriterije naloge.
  5. Pridobljeno znanje bom uporabljala predvsem za izdelavo slikovnih gradiv, saj sem se pri tej nalogi naučila, da vse fotografije in slike niso preimrne za nadaljno rabo.
  6. Najljubše mi je bilo iskanje slikovnega gradiva, najmanj pa pisanje vsebine.
  7. Definicije projekta ne bi spreminjala.
  • Avtor: ns
  • Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
  • Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
  • Predmet: Informacijske-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  • Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Razredni pouk, 1. letnik
  • Datum: 28. 6. 2021

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 8 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost