Interaktivno gradivo
1. INTERAKTIVNO GRADIVO
Kviz sem izdelala s pomočjo programa Kahoot. Ideje sem črpala na spletni strani Safe.si.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Najprej sem odprla spletno stran, v katero sem se tudi prijavila. Kliknila sem gumb create, da sem lahko začela izdelovati svoj kviz. Začetek je prikazan na zgornji sliki.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Najprej sem v prostor za vprašanja napisala svoje vprašanje.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Nato sem v prostore za odgovore napisala odgovor. Tistega, ki je bil pravilen sem obkljukala.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. V prostor z sliko sem prilepila sliko iz pixabaya.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Nato sem enak postopek ponovila še enkrat.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Na enak način sem postopek ponovila še enkrat, le da sem izbrala nalogo, kjer sem na mesto vprašanja napisala trditev, možna odgovora pa sta pravilno in napačno.
2. INTERAKTIVNO GRADIVO
Za naslednjo nalogo sem uporabila Learning Apps. Cilj te naloge pa je najti besede povezane z spletnim bontonom med črkami. Ideje sem črpala na spletni strani Safe.si.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Najprej sem odprla Learning Apps, v katerega sem se tudi prijavila.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Izbrala sem ikono, kjer je pisalo word grid.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Nato sem določila naslov, navodilo in ozadje.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. V naslednji vrsticah sem zapisala besede, katere naj bi bile zapisane med črkami. Dodala sem tudi sličice, ki naj bi bile za pomoč na poti do odgovora.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Obkljukala sem še dva dodatka pri reševanju naloge in napisala povratno informacijo, ki jo dobi oseba, ki nalogo reši.
KONČNI IZDELEK
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.
3. INTERAKTIVNO GRADIVO
Zadnjo nalogo sem prav tako rešila s pomočjo Learning Apps. Naloga se rešuje teko, da nekdo vstavlja črke na prazna mesta, na koncu pa nastane beseda/besedna zveza na temo spletni bonton. Ideje sem črpala na spletni strani Safe.si.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Najprej sem odprla Learning Apps, v katerega sem se tudi prijavila.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Izbrala sem ikono, na kateri je pisalo guess the word.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. V naslednjih okvirčkih sem dodala naslov in navodilo.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Nato sem dodala besedo, povezano z spletnim bontonom in pa poved, ki bo reševalcu pomagala priti do odgovora. To sem ponovila trikrat.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna. Nato sem dodala še možnost, da se naloge razporejajo mešano in pa odziv na rešeno nalogo.
KONČNI REZULTAT
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna.
SAMOVREDNOTENJE IN REFLEKSIJA
V projektni nalogi sem se naučila ustvarjati interaktivne naloge. Kahoot sem že poznala, na novo pa sem spoznala Learning Apps. Če bi imela več časa bi dodala še več nalog, ki bi bile med seboj tudi bolj raznolike. Največ časa mi je vzelo iskanje idej za vprašanja in besede povezane s spletnim bontonom. Mislim, da moja naloga ustreza vsem kriterijem, saj sama nisem zasledila večjih napak. Znanje bom zagotovo še velikokrat uporabljala na svoji poklicni poti, saj mislim da so take naloge zelo dobre za otroke, saj so jim zanimive zato se potrudijo in veliko odnesejo od takih nalog. Najbolj mi je bilo všeč, da sem spoznala načine izdelave različnih interaktivnih nalog, ni pa mi bilo všeč, da sem bila za naloge omejena na spletni bonton. Mislim da je bil projekt zastavljen dobro, zato ne bi spreminjala ničesar.
Avtor: 123
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
Datum: 27. 6. 2021