Multimedijska predstavitev

SPLETNI BONTON

Predstavitev Spletni bonton (klikni)

Licenca Creative Commons

V svoji predstavitvi sem želela povzeti temeljna pravila spletnega bontona, torej kot prvo je najpomembnejše to, da smo na internetu strpni in prijazni ter se obnašamo tako, kakor želimo, da se drugi do nas. Potrebno je poudariti, da moramo paziti, kaj pišemo online, ter da česar ne bi rekli v živo, nikakor ne napišimo online. Ne smemo se skrivati za anonimnostjo. Zagotovo je marsikomu lažje pisati sporočilo kot pa reči besedo v obraz, zato moramo paziti, da nas na internetu na zanese. Pa tudi kar se zgodi na internetu – ostane na internetu. Dandanes velikokrat slikamo svoje prijatelje, znance, tuje ljudi. Ampak moramo se zavedati, da preden jih fotografiramo in še posebej objavimo, jih moramo vprašati za dovoljenje. Ne želi biti vsak del interneta, in to moramo spoštovati. Ker smo z letom v letom čedalje bolj vezani na telefone, pa moramo še vedno paziti na bonton v družbi, ter na živo komunikacijo, zato je pomembno, da ne kukamo ves čas na telefon takrat, kadar smo v družbi. Seveda se nikakor ne smem izogniti pravilu, da ne smemo pošiljati škodljivih sporočil, saj izsiljevanje, trpinčenje ostalih ni sprejemljivo. Ne glede na to, da konstantno dobivamo razna sporočila, obvestila, s čimer ni nič narobe, pa je potrebno telefon tudi kdaj utišati oz. ga ugasniti. Zvonenje telefona med poukom, v kinu, gledališču je skrajno nedopustno in neodgovorno dejanje.
To so glavna pravila, ki sem jih predstavila v svoji predstavitvi, ki so dopolnjena tudi z ustreznimi slikami. Kot ciljno publiko sem si zamislila otroke, stare nekje 8 – 11 let, saj so te bolj kot ne ‘začetniki’ s telefonom in internetom, in jih je potrebno že zgodaj pravilno usmeriti. Torej namen je približati pravila spletnega bontona otroka, da jih v bodoče ne bodo kršili. Cilji pa so, da otrok zna osnovna pravila spletnega bontona, utiša telefon, kjer je to potrebno, je na internetu strpen in prijazen, ne tipka online tistega, česar ne bi rekel tudi v živo, preden koga fotografira, ga vpraša za dovoljenje, ne pošilja škodljivih sporočil in da otrok v družbi ni ves čas na telefonu oz. nanj ne pogleduje konstantno.


Za oblikovanje svoje predstavitve sem uporabila program Microsoft Powerpoint. Notri sem umestila slike iz spletne strani Pixabay, svoje lastne slike, ki sem jih uredila s programom PhotoScape, gif, ki sem ga prav tako oblikovala s pomočjo tega programa, ter sliko telefončka, ki sem ga ustvarila s pomojo programa Inkscape.
Vir vsebine predstavitve: https://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/spletni-in-mobilni-bonton
Vir videoposnetka v predstavitvi: Youtube
Vir licenc: CreativeCommons


REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem utrdila in nadgradila svoje znanje o programu Powerpoint. Predstavitvi sem namenila ogromno časa, saj sem iskala primerne fotografije, posnela svoje in jih tudi uredila. Bila je zelo kompleksna naloga, saj sem uporabila dejansko vso znanje, ki sem ga pridobila pri tem predmetu. Tudi če bi imela več časa, k svoji predstavitvi ne bi dodala ničesar, saj se mi zdi primerna za ciljno skupino otrok, ki sem si jo izbrala. Je estetska in zajema zares najpomembnejša pravila spletnega bontona. Glede na dan kriterij menim, da je moja objava dobro in premišljeno narejena. Oblika predstavitve je dobra, ter primerna za tiste, katerim naj bi bila namenjena. Notri sem vstavila svoje fotografije, s katerimi otrokom samo še približaš tisto, kar predstavljaš. Viri in licence so navedeni pravilno, prav tako je objava dobro oblikovana. Zagotovo bom predstavitve še večkrat uporabljala, sploh tekom študija, za razne govorne nastope, pa tudi na poklicni poti bom kdaj uporabila predstavitev, npr. za opis kakšne statistike otrok na roditeljskih sestankih ipd. Najljubše mi je bilo to, da smo imeli proste roke glede oblike, vsebine, in si tako izbrali res tisto kar nam je najbolj všeč. Tako sem dobila še večji zagon in z veseljem opravljana dano projektno nalogo. Najmanj pa mi je tokrat všeč samovrednotenje, saj je rez težko ocenjevati svoje delo. V definiciji projekta tokrat ne bi spremenila prav ničesar.


Licenca Creative Commons

To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.


Avtorica: Ksenija Kržan
Mentor: Alenka Žerovnik
Nosilec predmeta: doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju, 1. letnik
Fakulteta: Pedagoška Fakulteta
Datum: 14. 5. 2020

(Skupno 48 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost