PN: Kreiram splet

Pozdravljeni,

sem študentka 1. letnika smeri razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za študij sem se po dolgem premišljevanju odločila, ker me zelo veseli delo z otroki. Že od konca osnovne šole sem animatorka in menim, da me je ravno ta vloga spodbudila k temu, da se vpišem na razredni pouk. Drugače sem velika ljubiteljica živali in narave. V prostem času rada planinarim, berem in ustvarjam. menim, da mi bo moja ustvarjalna plat še kako prišla prav pri opravljanju poklica.

Dosedanja uporaba IKT.

Že v osnovni šoli sem se srečala z uporabo IKT. V večini je to vključevalo izdelavo predstavitev v Microsoft Power Pointovih programih, kasneje pa pisanje seminarskih nalog v Microsoft Wordu. Na krožku prostovoljstva smo spoznali tudi program Prezi, za ustvarjanje predstavitev. Prav tako pa sem uporabljala splet za iskanje raznoraznih informacij in podatkov, prejemanje in pošiljanje sporočil po E-pošti ali pa zgolj za komuniciranje s prijatelji in deljenje fotografij na socialnih omrežjih ter poslušanje glasbe. V srednji šoli smo se pri predmetu informatika bolje seznanili z uporabo Microsoftovih programov, katerim smo dodali še uporabo Microsoft Excela. Na faks sem se vpisala z malo manj izkušnjami glede obdelave videa in zvočnih posnetkov. Razveselila sem pridobivanja novega znanja.

Uporaba IKT v OŠ in SŠ. (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

Pomen IKT v bodočem poklicu.

Uporaba IKT v učiteljskem poklicu je dandanes izrednega pomena. Že same redovalnice so sedaj v elektronski obliki (eAsistent), vse večjega pomena pa je tudi komunikacija s starši preko E-pošte, saj brez tega sedaj, v času epidemije, pouk na daljavo sploh ne bi mogel potekati. Poleg tega menim, da je ključnega pomena, da znaš pouk popestriti z raznoraznimi tehnološkimi vložki, da otrokom predvajaš kakšen film ali sam izdelaš interaktivne vsebine. S tem namreč otrokom vzbudiš pozornost, jih motiviraš in nasploh popestriš pouk. Uporaba IKT je zelo pomembna tudi pri pripravi gradiva, kot so učni listi in predstavitve. Pri čemer mora biti vsak učitelj pozoren na dosledno navajanje licenc pri uporabi raznih slikovnih gradiv in na navajanje virov.
V današnjem času je uporaba IKT za vsakega učitelja standard, vsak učitelj bi moral biti dobro poučen o uporabi IKT in bi moral svoje znanje tudi nenehno nadgrajevati na raznih izobraževanjih.

Pouk v času epidemije. (Pixabay)

This work is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

V tem projektu sem dobila vpogled v to, kako se je skozi leta spreminjala moja uporaba IKT vsebin. Prav tako sem spoznala pomembnost navajanja licenc pri slikovnem gradivu in kako se to sploh stori. Če bi imela več časa, bi bila bolj izčrpna pri pisanju vsebinskega dela in šla tudi malo bolj v podrobnosti, me pa skrbi, da bi tako moje besedilo izgubilo na jedrnatosti. Največ časa sem namenila ravno tem delu in razmišljanju o uporabi IKT v bodočem poklicu, saj ni vidika, pri katerem učitelj ne bi mogel ali moral uporabljati IKT v svojem poklicu. Menim, da sem svoje delo opravila dobro, saj sem si vzela čas za razmislek in se šele na to lotila pisanja prispevka. Kot sem že omenila, bom pridobljeno znanje lahko uporabila tako na praktičnem delu študija, kot za poglabljanje znanja in na nešteto področjih kasneje pri opravljanju poklica (izdelava gradiv, popestritev pouka..). Pri izdelavi projekta mi je bilo najbolj všeč dodajanje povezav v besedni obliki (klikneš na besedo in se ti odpre povezava), saj prej tega nisem znala in mi je sedaj blazno zanimivo. Najmanj všeč mi je iskanje slik, saj se vedno težko odločim za najbolj primerno. V definiciji projekta ne bi spreminjala ničesar, saj se mi zdi, da so vse naloge na mestu.

Avtorica: ZK
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec
Predmet: informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Razredni pouk, 1. letnik
27. 4. 2021

Kreiram splet by ZK is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 6 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost