KREIRAM SPLET

Pozdravljeni!

Sem študentka razrednega pouka Pedagoške fakultete v Ljubljani.  Čeprav so se skozi leta moje želje glede poklica neprestano spreminjale, me je poklic učiteljice spremljal že od otroštva. V meni je vedno gorela želja, da ko odrastem, postanem učiteljica. Že kot majhna deklica sem se doma s plišastimi igračami igrala šolo.  Za ta poklic pa me je še bolj navdušila moja učiteljica, ki me je na podružnični šoli učila prva tri leta, saj nam je ta poklic predstavila kot nekaj čudovitega.

Že od nekdaj se zelo rada ukvarjam z otroki. Več let zapored sem bila animatorka na oratoriju. Tam sem si nabrala kar nekaj izkušenj, saj smo morali kot animatorji za otroke skrbeti, jih motivirati in animirati, načrtovati izlete in zabavne igre.

Drugače pa sem zelo družabna in zgovorna oseba, večino časa nasmejana in pozitivna. Rada hodim v hribe in pojem, zelo rada pa imam tudi živali. Ker prihajam iz kmetije imam z njimi vsakodneven stik. V osnovni šoli sem igrala nogomet, pela v otroškem in kasneje v mladinskem pevskem zboru, s petjem v zboru pa nadaljevala tudi skozi celo obdobje gimnazije. Obiskujem tudi prostovoljno gasilsko društvo, kjer sem operativna gasilka in bolničarka, večkrat pa tudi mentorica mlajšim.

Gasilci by Majan is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Uporaba IKT tehnologije do danes

Z IKT tehnologijo sem se prvič srečala na predmetni stopnji osnovne šole. Uporabljali smo jo predvsem za izdelovanje PowerPointov in iskanje raznih podatkov za referate. V 8. razredu sem začela uporabljati socialna omrežja kot so Snapchat, Facebook in Instagram. V gimnaziji smo tehnologijo malo več potrebovali, predvsem za izdelovanje raznih seminarskih nalog, za uporabo spletnih učilnic itd. Uporaba tehnologije pa se je bistveno povečala lani, zaradi šole na daljavo, ko smo jo bili primorani vsakodnevno uporabljati. Tehnologija pa nam je bila tudi letos v veliko pomoč, saj so vsa predavanja čez celotno študijsko leto potekala preko računalnika. Skozi vsa leta sem se glede tehnologije marsikaj naučila, toda kljub vsakodnevni uporabi, se vsak dan naučim še veliko novega.

Pomen IKT tehnologije pri bodočem poklicu

Skozi razvoj tehnologije se je močno povečala uporaba le te tudi pri poklicu učitelja. Živimo v časih, v katerih si življenja brez tehnologije ne predstavljamo več. Pomembno se mi zdi, da kot učitelji tehnologijo obvladamo, saj nam je lahko v veliko pomoč.
Namesto dnevnikov v pisni obliki sedaj učitelji uporabljajo spletne dnevnike (npr. e-Asistent, Lo.Polis), spletno redovalnico in spletne učilnice. S pomočjo tehnologije pa otroke lahko tudi motiviramo in jih pripravimo do večjega zanimanja za snov in sodelovanje. Uporaba tehnologije nam namreč ponuja uporabo raznih kvizov med poukom (npr. Mentimeter in Kahoot!), kjer učenci lahko sodelujejo, ura pa je tako bolj pestra in zabavna. Poklic učitelja je zelo dinamičen, predvsem pa ustvarjalen poklic, zato si že zdaj si nekaj idej nabiram preko raznih socialnih omrežji. Tehnologija mi bo na poklicni poti prav prišla tudi za komunikacijo s starši.

Laptop, Coffee, Workspace, Flat Lay, Technology

This work by Pixabay is marked with CC0 1.0

Refleksija in samovrednotenje

Med to projektno nalogo sem spoznala, da je pravilna uporaba IKT tehnologije pri poklicu učitelja zelo pomembna. Tehnologija nas bo namreč spremljala vsakodnevno in s pravilno uporabo nam je lahko v veliko pomoč. Že v tem semestru sem se o uporabi marsikaj novega naučila, vem pa da me čaka še veliko dela in vloženega truda, da bom pri uporabi samozavestna in bolj spretna.

Spoznala sem tudi, da moramo biti zelo pozorni na vse licence in avtorske pravice, o katerih prej nisem prav veliko vedela.

Mentorica: ast. mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Serbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
Maj 2021

Kreiram splet by Majan is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost