Interaktivna multimedijska predstavitev

VSEBINA PREDSTAVITVE IN NJEN NAMEN

V okviru tega projekta sem se odločila pripraviti predstavitev na temo varnosti na spletu, saj je to sploh danes zelo pomembna in aktualna tematika. Zdaj smo že kar nekaj časa v stanju epidemije in med drugim se je tudi šola v živo ukinila in s tem pričela preko spleta. Predstavitev sem izdelala za učence osnovnih in srednjih šol, ki se mogoče še ne zavedajo vseh nevarnosti spleta in jih je o tem potrebno obvestiti. V tem času namreč veliko časa preživijo za računalniki in pogosto brez nadzora, zato je pomembno, da se sami naučijo kako ravnati preventivno ter kako se zaščititi pred vdori zasebnosti in podobnim.

POSTOPEK IZDELAVE INTERAKTIVNE MULTIMEDIJSKE PREDSTAVITVE

  1. V programu PowerPoint sem izdelala predstavitev na temo Varnost na spletu
  2. Vključila sem obe rastrski grafiki in vektorsko grafiko izdelane v predhodni projektni nalogi
  3. V programu PowerPoint sem posnela videoposnetek predstavitve
  4. V programu Shotcut sem videoposnetku dodala zvočno podlago, ki sem jo dobila na spletni strani Pixabay
  5. Videoposnetek sem objavila v Arnes video
  6. Videoposnetku sem z orodjem H5P dodala 3 interaktivne naloge
Licenca Creative Commons
Varnost na spletu avtorja Špela je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

Glasbena podlaga:
naslov dela: In the Forest – Ambient Acoustic Guitar Instrumental Background Music For Videos, avtor: Oleksii Kaplunskyi, prevzeto iz Pixabay-a

REFLEKSIJA DELA IN SAMOVREDNOTENJE

1. Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

V okviru projekta sem se naučila pomen varovanja svojih podatkov in pri tem v vsakdanu postala na to bolj pozorna. Prav tako sem se naučila izboljšati vizualno podobo predstavitve in kako jo popestriti z raznimi elementi. Šele zdaj sem tudi izvedela, da lahko v programu PowerPoint posnameš svojo predstavitev in se to naučila storiti.

2. Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Če bi imela več časa bi ga zagotovo posvetila sami vsebini predstavitve in se še bolj poglobila v temo.

3. Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila sami predstavitvi in njenemu izgledu, saj sem želela, da gledalca pritegne in v njem vzbudi zanimanje.

4. Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem skozi celotno ustvarjanje tega projekta poskušala v čim večji meri upoštevati kriterije.

5. Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom zagotovo uporabila tekom študija in tudi na svoji poklicni poti, da bom popestrila svoje predstavitve.

6. Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Pri projektu mi je bilo najljubše urejanje predstavitve in dodajanje interaktivnih nalog, najmanj pa mi je bilo všeč izbiranje glasbene podlage, saj sem se iz velike izbire težko odločila.

7. Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Menim, da je projekt dobro zastavljen in ga ne bi spreminjala.

Avtor: Špela

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 10. 8. 2021

Licenca Creative Commons
To delo avtorja Špela je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.
(Skupno 24 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost