Kreiram splet

Lepo pozdravljeni!

Sem Katarina, prihajam z Gorenjske in sem trenutno študentka 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani, smer razredni pouk. Ko bom velika bom učiteljica. Zelo rada berem, jem čokolado in hodim v hribe, ne maram pa kuhanja. Nekoč bom imela velik vrt poln rož in pritlikave koze.

Uporaba IKT tehnologije

Z IKT tehnologijo sem se srečala že zelo zgodaj, vendar nisem vedela, da se ukvarjam s tem. Uporabljala sem jo pri večini govornih nastopov v osnovni šoli, kjer smo morali pripraviti PowerPoint predstavitev. Veliko uporabljam Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Zoom in Microsoft Teams. Zelo veliko smo bili primorani uporabljati IKT med šolanjem na daljavo. Zdi se mi, da smo se takrat vsi veliko naučili in spoznali, da je marsikatera stvar veliko lažja, če uporabljamo tehnologijo. Tehnologije se ne bojimo več toliko in jo s pridom izkoriščamo.

IKT tehnologija se mi zdi za učitelje zelo pomembna, saj nam ponuja veliko dragocenega materiala in pripomočkov za kakovostno poučevanje in učenje. Delo na daljavo se mi je zdela dobra “šola” za učitelje, saj so v večini zelo posodobili svoj način poučevanja. Ni več samo tabla in flumaster, ampak veliko interaktivnega gradiva, spletne učilnice, spletni kvizi, videi, avdio posnetki … Jaz se bom kot bodoča učiteljica trudila ostati v koraku s časom in skušala izkoristiti čim več, kar mi tehnologija ponuja. Uporabljala bi kvize, interaktivne predstavitve, avdio in video posnetke … Obenem pa bi rada ohranila zdravo razmerje med “staro šolo” (flumaster, tabla, svinčnik in papir) ter uporabo IKT-ja.

Polega tega, da bom kot učiteljica sama uporabljala IKT, pa bi rada s tem seznanila učence že v najnižjih razredih osnovne šole, seveda v skladu z njihovimi zmožnostmi in razumevanjem. Želim si, da bi tudi učenci znali uporabljati IKT in vedeli, kaj vse jim ponuja. Želim si, da bi šola, na kateri bom poučevala imela dobro opremljeno računalniško učilnico. Trudila bi se, da bi računalniško učilnico uporabljali čim bolj pogosto v okviru različnih predmetov. Rada bi jih naučila, kako sami izdelajo predstavitev, uporabljajo spletno učilnico, napišejo kakšen sestavek v Wordu … Zdi se mi zelo pomembno, da jih s tem seznanim jaz kot učiteljica in ne prelagam tega na starše. Opazila sem namreč, da so med šolo na daljavo imeli starši veliko problemov prav z nalaganjem izdelkov na spletno učilnico, saj otrok tega ni nihče naučil, večina staršev pa nikoli ni imela izkušenj s temu. Moj cilj je naučiti učence čim bolj samostojne uporabe IKT.

Moj delovni prostor by Katarina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Refleksija

Projektna naloga me je prisilila, da sem začela razmišljati o svojem odnosu do IKT. Ugotovila sem, da jo uporabljam veliko več kot se tega zavedam. S tehnologijo si nisva bili nikoli blizu, vendar me je splet okoliščin prisilil, da sem se tudi tega bolj ali manj naučila in se sprijaznila, da to v današnjem času moram uporabljat. Priznam, da mi je vedno bolj všeč in vedno raje se s tem ukvarjam. Take naloge pa me samo še spodbudijo, da s tem zares delam in poglabljam svoje znanje. Veliko sem razmišljala, kakšne izkušnje imam sama z IKT v šoli, kaj mi je bilo všeč in kaj bi sama delala drugače na področju izobraževanja. Naloga me je spodbudila k razmišljanju in raziskovanju tega področja tako za moje študijske potrebe kot za potrebe mojega bodočega poklica.

Avtorica: Katarina Derlink

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, 1. letnik, IKT

Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani

Datum: 14. 6. 2022

Projektna naloga Kreiram splet by Katarina is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost