KREIRAM SPLET
Avtorica: Triša Boh
Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik
Razredni pouk, 1. letnik, IKT
Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani
Datum: 25. 6. 2022
Projektna naloga Kreiram splet © 2022 by Triša Boh is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Sem Triša Boh, prihajam iz Ljubljane in sem študentka prvega letnika razrednega pouka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani. Za to smer študija sem se odločila, ker me misel na to, da lahko otroke naučim nekaj novega, razveseljuje.
Do sedaj sem informacijsko-komunikacijsko tehnologijo uporabljala tako za šolske kot za privatne namene. Microsoft Office Powerpoint mi je skozi celotno leto prišel prav pri izdelavi prosojnic, Microsoft Excel pri izdelavi razpredelnic, Microsoft Office Word pri izdelavi seminarskih nalog, E-mail pri komunikaciji s profesorji in seveda splet, ki mi je prišel prav pri iskanju podatkov o določeni temi. Poleg vsega tega pa sem že kar nekaj let seznanjena z uporabo Moodlovih in Arnesovih spletnih učilnic. Kot sem že omenila, informacijsko-komunikacijske tehnologije dnevno uporabljam tudi za privatne namene, najraje uporabljam aplikacije, ki mi omogočajo preprosto komuniciranje s prijatelji, kot npr. Messenger, Instagram, Snapchat in Twitter.
Ker se raba informacijsko-komunikacijske tehnologije iz dneva v dan povečuje, se bom kot bodoča učiteljica potrudila, da bom slednjo dobro obvladala, saj bom samo tako lahko učencem pomagala doseči ustrezne digitalne kompetence. Sem mnenja, da lahko učitelji z dobrim znanjem o informacijsko-komunikacijski tehnologiji naredijo pouk bolj interaktiven in s tem pritegnejo pozornost učencev. Sama si želim, da bi na šoli, na kateri bom poučevala, poskrbeli za tehnološko dobro opremljene učilnice. V tem primeru bi lahko IKT vključila v skoraj vsak predmet. V vsakem primeru pa bom učence kar se da hitro naučila uporabljati Microsoft Office Powerpoint, Microsoft Office Word in Microsoft Excel, saj je to znanje, ki ga bodo potrebovali čez vsa obdobja šolanja.
Refleksija dela in samovrednotenje
Skoraj dvoletna karantena zaradi epidemije koronavirusa nas je naučila kako pomembne so učiteljeve osnovne digitalne kompetence. Prav zato tudi sama stremim k čim boljšemu znanju o IKT tehnologiji, saj bom le tega prenesla na svoje učence. Ker v osnovni šoli in gimnaziji nisem dobila ustreznega znanja o IKT tehnologiji, sem vesela, da sem se lahko skozi projektno nalogo naučila pomembnosti le te.
Če bi imela več časa bi se bolj poglobila v pomen dobro tehnološko opremljene učilnice, ki bi si je kot učiteljica želela.
Moje delo se mi zdi glede na kriterije ustrezno, saj sem se držala vseh navodil.
Kot sem že omenila je bilo moje znanje o IKT do konca srednje šole dokaj slabo, zato sem vesela, da me je projektna naloga nekako prisilila, da sem razmislila kaj vse sploh zajema pojem IKT in kako zelo pomemben je v našem vsakdanjem življenju.
Najbolj mi je bilo všeč vprašanje o pomenu IKT tehnologije v svojem bodočem poklicu, ki mi je pomagalo razmisliti o tem, kako bi lahko pozitivno vplivala na znanje učencev s pomočjo uporabe le te.
Projekta ne bi spreminjala, saj mi je omogočil razmislek o pojmu IKT tehnologije.