INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

Vedno več mlajših otrok je uporabnik spleta. Na socialnih omrežjih ali v video igricah si ustvarjajo profile, pri tem pa ne vejo, kakšne nevarnosti pretijo za njimi.

Spletno nakupovanje

Spletno nakupovanje by salcapolupo is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Na spodnji povezavi je Interaktivna vaja, ki z različnimi nalogami otroke in najstnike seznani z varno uporabo spleta. S to vajo, bi otroci najprej preverili svoje znanje o uporabi spleta, nato pa bi se naučili, kako pomembno je geslo, ki si ga izberemo. Izvedeli bi, katere spletne nevarnosti sploh obstajajo in na katere stvari morajo biti še posebej pozorni.

https://razredniikt.splet.arnes.si/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=353

Interaktivna multimedijska predstavitev_Varno v splet by Tinks is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Zelo pomembno je, da se z otroki pogovarjamo o vsem aktualnem, saj se lahko zavarujejo pred slabim le z zavedanjem, da morajo sami paziti nase.

Refleksija in samovrednotenje

Pri tej projektni nalogi, izvedela veliko novega. Z izdelovanjem interaktivnih vaj na spletu nisem bila prej nikoli seznanjena, zato sem z veseljem usvajala novo znanje o ustvarjanju nalog za druge. Predvsem sem se naučila, da moram kot učiteljica spodbujati učence tudi pri uporabi tehnologije in jih seznaniti z varno uporabo le-te.

Interaktivno predstavitev bi zagotovo lahko izboljšala na več področjih, če bi imela neomejeno časa, bi ga izkoristila, da bi bile naloge bolj miselno zahtevne in sam izgled predstavitve bi priredila za mlajše. Dodala bi več slikovnega gradiva in barv.

Največ časa sem posvetila razmisleku, kaj bi sploh vključila v predstavitev, kakšna bi bila tema interaktivne predstavitve in na katere tipe nalog bi uporabila.

Mislim, da sem nalogo izpeljala dobro, izbrala sem različne tipe nalog in izgled slikovno podkrepila z lastnimi slikovnimi oz. zvočnimi gradivi.

Interaktivne predstavitve se mi zdijo zelo smiseln za hiter pregled znanje med učenci, domačo nalogo, ko poteka pouk od doma. Tudi pri samem študiju, pri predstavitvi seminarske naloge bi s takimi vajami preverila, kaj so se študenti naučili oz. si zapomnili.

Najljubše mi je bilo izdelava nalog in iskanje primernega tipa nalog, najmanj pa urejanje videza predstavitve.

Za samo temo bi raje dala na izbiro katerokoli temo iz učnega načrta za prvo triletje, saj je tako veliko več možnosti, kako zastaviti interaktivno predstavitev. Drugače pa se mi je projektna naloga zdela smiselna in dobro zastavljena.

Avtorica: Tina Šebenik

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 25. 6. 2022

INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV by Tinks is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 15 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost