INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

OPIS VSEBINE PREDSTAVITVE, NJENEGA NAMENA, CILJNE PUBLE IN CILJEV

Vsebina in tema predstavitve je spletni bonton. Vključuje uvodno predstavitev spletnega bontona in nekaj glavnih točk teme v zvočni datoteki. Vključeni sta tudi stopmotion animacija ter vektorska grafika. Obe se dotikata teme spletnega bontona, njun namen v predstavitvi pa je, da jo popestrita in na malo drugačen način predstavita temo. Predstavitev nato vsebuje tudi tri različne tipe interaktivnih nalog, ki se navezujejo na povedano, celotna predstavitev pa je popestrena še z dodatnimi fotografijami, ki sem jih dobila s strani Pixabay. 

Ciljna publika, ki sem si jo izbrala so učenci tretjega ali četrtega razreda osnovne šole. To skupino sem si izbrala, ker pri teh letih že znajo brati, hkrati pa se začenjajo bolje spoznavati s spletom in družbenimi omrežji. Namen in cilj predstavitve je bil zato učence seznaniti s spletno etiketo. Cilj predstavitve je bil tudi, da bi bila le-ta za učence zanimiva, poučna ter dobro razumljiva. Želela sem tudi, da bi učenci dobili povratno informacijo ter da imajo na voljo povezavo do spletne strani, kjer lahko tudi sami temo raziskujejo in jo bolje spoznajo. 

PREDSTAVITEV

Viri in literatura uporabljena v projektni nalogi: 

Safe.si. (b.d.). Spletni in mobilni bonton oz. etiketa. https://safe.si/nasveti/obnasanje-na-spletu/spletni-in-mobilni-bonton

Spletnik. (11. 8. 2021). Bonton na spletu. https://spletnik.si/blog/bonton-na-spletu/ 

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

V tem projektu sem se naučila uporabljati h5p Course Presentation, prav tako pa sem se naučila razmišljati kakšne naloge in kakšna tema je primerna za določeno starostno skupino ljudi. Če bi imela več časa, bi bolje razmislila kakšne naloge bi še lahko vključila. Verjetno bi tudi malo izboljšala zahtevnost nalog – za četrti razred OŠ bi jih naredila malo bolj zahtevne. Prav tako bi dodala več fotografij, ki bi še dodatno lahko predstavitev popestrile. 

Največ časa sem posvetila samemu ustvarjanju predstavitve, saj sem šele drugič delala s h5p Course Presentation in mi delanje s tem ni bilo znano. Prav tako sem med ustvarjanjem naletela na kar veliko težav, saj mi je tik pred koncem predstavitev, le-to dvakrat izbrisalo in je nisem morala obnoviti (tako da sem predstavitev na koncu naredila trikrat). 

Svoje delo ocenjujem precej dobro, saj sem mu namenila res ogromno časa in potrpljenja ter menim, da sem vključila vse, kar je bilo od mene zahtevano. Vključeni so bili trije izmed mojih izdelkov (stopmotion animacija, vektorska grafika in obdelana zvočna datoteka) ter trije različni tipi interaktivnih nalog. Povsod sem tudi dodajala licenco in potrebne vire ter literaturo. 

Svoje znanje bom verjetno uporabila, ko bom učila razredni pouk. Med delom se mi je zdelo, da bi bil to dober način, da učenci sami doma pred testi preizkusijo svoje znanje. Seveda to vzame več dela in časa, a se mi zdi, da bi bilo lahko učencom to zelo v prid in bom najverjetneje to nekoč tudi poskusila narediti. Zdi se mi zelo pametno in poučno, da učenci dobijo takojšnjo povratno informacijo in se lahko na svojih napak tudi učijo.

Najljubše mi je bilo ustvarjanje stopmotion animacije, ki sem jo vključila v predstavitev, najmanj pa mi je bilo ljubo ustvarjanje predstavitve sami (predvsem zaradi težav, ki sem jih srečala). V definiciji projekta bi morda spremenila le možnost aplikacije oziroma programa, kjer lahko naredimo interaktivno predstavitev, saj je v h5p Course Presentations vse treba narediti v enem kosu brez napak, saj se predstavitev lahko zelo hitro izgubi. 

IME IN PRIIMEK AVTORJA: Lara Dekleva

IME IN PRIIMEK MENTORJA: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec

ŠTUDIJSKA SMER, PREDMET IN LETNIK ŠTUDIJA: Razredni pouk, IKT v izobraževanju, 1. letnik

PRIPADNOST UNIVERZI IN ČLANICI: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani

DATUM NASTANKA: 14. 8. 2022

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost