INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV
OPIS VSEBINE
V interaktivni multimedijski predstavitvi sem želela predstaviti nekaj metod, ki jih sama uporabljam za varo rabo interneta. S tem sem želela, da se o tem izobrazijo tudi ostali, na malo bolj drugačen in zanimiv način. Ker je še vedno veliko ljudi, ki o varnosti na internetu ne vejo skoraj ničesar oz. vejdo vendar ne storijo ničesar, upam, da jim bo moja predstavitev v dodatno spodbudo. Ciljna skupina vso bili torej vsi, ki uporabljajo internet in niso dobro seznanjeni z varnostjo na spletu. V predstavitvi sem želela predstaviti nekaj nasvetov, kako bo raba spleta čim bolj varnejša. Moja predstavitev je predvsem iz poučnih nalog skozi katere pridobivajo nova znanja. Predstavitev sem sestavila iz dveh delov in sicer teoretičnega dela, v katerem so predstavljena neka dejstva in interaktivne naloge v katerem osebe preizkusijo uganiti pravilen odgovor. Za interaktivne naloge sem izbrala naloge kot so drži/ne drži in naloge pri kateri je pravilnih več odgovor, naloge, kjer morajo izbrati več pravilnih rešitev in na ta način osvajajo znanje.
Varnost na spletu by NikaL is licensed under CC BY-SA 4.0
REFLEKSIJA
Izdelava interaktivne multimedijske predstavitve mi je bila velik izziv, saj sem se s takšnim načinom izdelave projekta srečala prvič. Kljub temu, da sem se naloge na začetku ustrašila, sem takoj po začetku dobila zagon in naloga me je potegnila noter. Zdela se mi je zelo zanimiva za izdelavo, saj smo imeli neko določeno temo, vendar kljub temu zelo proste roke pri izdelavi, tako da si bil prepuščen lastni domišljiji. Izdelava takšne naloge je malce zamudna, vendar zelo uporabna za popestritev pouka in s tem preizkus znanja pri učencih na malo drugačen način. Še bolj uporabna se mi zdi, ker lahko vključiš lastne videoposnetke in interaktivne naloge.
Pri izdelovanju naučila kako v predstavitev dodajati razne interaktivne naloge za dodatno popestritev. V predstavitev bi v prihodnje vključila še zvok, vendar mi je že to kar sem vključila v prvo predstavitev vzelo kar nekaj časa. Največ časa mi je vzelo dodajanje interaktivnih nalog v predstavitev, saj sem se z aplikacijo HP5 Content prvič srečala. S projektno nalogo sem zadovoljna, saj na začetku nisem vedela da mi bo uspela tako, kot je na koncu. Pri izdelovanju predstavitve mi je bilo najbolj všeč, da sem lahko uporabljala veliko lastne domišljije in jo vključila v različne interaktivne naloge med katerim sem lahko izbirala. Najbolj težko se mi je zdelo dodajanje videoposnetkov skupaj z interakcijami. Za izdelavo končne projektne naloge sem se potrudila in mislim, da sem svoje delo opravila dobro. Pri projektu ne bi spreminjala ničesar.
VIRI:
https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-podatkov/informacijske-tehnologije-in-osebni-podatki/
https://h5p.org/interactive-video
- Ime in priimek avtorja: Nika Levičnik
- Ime in priimek mentorjev: asist. dr. Alenka Žerovnik, doc. dr. Irena Nančovska Šerbec
- Študijska smer, predmet in letnik študija: Razredni pouk, IKT, 1. letnik
- Pripadnost univerzi in članici: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
- Datum nastanka: 14. 8. 2022