SPLETNO NASILJE

Izdelala sem interaktivni videoposnetek na temo varnost na spletu, kjer sem se osredotočila na spletno nasilje. Spletno nasilje je v svetu zelo pogosto, vendar se o njem ne govori prav veliko, čeprav menim, da bi se to moralo spremeniti. Iz tega razloga sem pripravila videoposnetek, v katerem sem predstavila spletno nasilje, njegove vrste, kasneje pa sem se bolj osredotočila na spletno nadlegovanje, saj je pri mladostnikih to ena izmed najpogosteje izvajanih vrst nasilja. Predstavila sem pomen spletnega nadlegovanje, kako ga preprečiti ter kako se odzvati in pravilno ravnati, če do njega pride. Najbolj pomembno se mi zdi, da je take stvari potrebno povedati osebam, ki bodo znale ukrepati in nam pomagati. Spletna nasilja namreč lahko vodijo v depresijo, izolacijo in samopoškodovanje (vse do samomora), če se jih ne ustavi pravočasno in se storilcev ne kaznuje. Namen videoposnetka je bil seznanjanje ljudi s spletnimi vrstami nasilja, ter predlogi za pravilno ravnanje in hitro ukrepanje.

Za začetek sem na spletu poiskala gradivo, ki bi ustrezalo izdelavi interaktivnega videoposnetka. Največ o spletnem nasilju in nadlegovanju sem našla na spletni strani safe.si. Nato sem si pripravila besedilo, katero lahko slišite na posnetku. Zvok sem posnela s programom Vocaroo. Sama sem tudi zajela fotografijo, kot jo lahko vidite med posnetkom (prva naloga reševanja), katero sem obrezala in rahlo oblikovala v programu PhotoScape. Sledilo je ustvarjanje videoposnetka v programu Canva, katerega sem nato izvozila v mp4 obliki. Ko je bil videoposnetek končan sem ga objavila v Arnes Video. Sledilo je ustvarjanje interaktivnega videa v razrednemIKT. Na koncu pa sem pod video dodala še licenco z Beta Chooserjem.

Spletno nasilje by MB is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem se naučila ustvariti interaktivni videoposnetek, saj tega predhodno še nikoli nisem delala. Bolje sem tudi spoznala Canvo in načine izdelovanja različnih prispevkov v njej. Če bi imela več časa ne bi ničesar spremenila, saj menim, da sem izbrala ustrezno temo, katero sem tudi dobro predstavila. Povedala sem tako nekaj splošnega, kot tudi nasvete, ki nam lahko pri uporabi spleta pridejo prav. Največ časa sem posvetila samemu ustvarjanju videoposnetka, saj moraš vse komponente (slike, besedilo, zvok) med seboj uskladiti in jih urediti. Hkrati pa mi je nekaj časa vzela tudi izdelava interaktivnih nalog. Zdi se mi, da sem svoje delo zelo dobro opravila in sem vesela, da mi je uspelo tako, kot sem si zamislila. Pridobljeno znanje bom lahko uporabila tako tekom študija, kot tudi v bodočem poklicu, kjer bom lahko za učence tako pripravila predstavitev določene teme na drugačen način. To jih bo bolj pritegnilo k delu in spodbudilo njihovo zanimanje. Pri projektu mi je bilo najljubše ustvarjanje samega videa, saj sem bila lahko ustvarjalna, pa čeprav mi je to vzelo največ časa. V definiciji projekta ne bi spremenila ničesar, saj menim, da je dobro zastavljen. Imeli smo tudi video, ki mi je bil v veliko pomoč pri ustvarjanju interaktivnega videa, saj se drugače ne bi tako hitro znašla.

(Skupno 14 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost