Mi gremo pa na bazen🤿 – Fotografski material
Tematski sklop plavanja, se obravnava v 2. oziroma 3. razredu osnovne šole v obsegu 20 ur, pri predmetu Športne vzgoje.
Učenec:
- izboljšuje gibalne in funkcionalne sposobnosti: skladnost (koordinacijo) gibanja, moč, hitrost,
gibljivost, natančnost, ravnotežje, splošno vzdržljivost, - poimenuje položaje telesa, različne gibe in nekatere učne oblike,
- upoštevajo osnovna načela varnosti v telovadnici, na igrišču, v bazenu, na snegu in pohodu.
Digitalna tehnologija je za bodočo učiteljico razrednega pouka nepogrešljiva. Omogoča ustvarjalno poučevanje, dostop do raznovrstnih virov in prilagajanje učnega procesa različnim učencem. S pomočjo tehnologije lahko razvijam digitalne kompetence, ki so ključne za pripravo učencev na življenje v sodobni družbi. Pri objavljanju podatkov na spletu moram biti previdna, da spoštujem zasebnost in varnost informacij ter uporabljam le zanesljive vire. Uporaba digitalnih orodij v pouku spodbuja sodelovanje, kritično razmišljanje in ustvarjalnost, kar pripomore k celostnemu razvoju učencev in jih pripravlja na prihodnost.
“Swim lessons at Danny Jones” by North Charleston is licensed under CC BY-SA 2.0 .
Slika je pridobljena s pixabay licenco
Mi gremo pa na bazen-plavalna oprema by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Mi gremo pa na bazen-plavalne tehnike by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Mi gremo pa na bazen-skoki pri plavanju by Miniin is licensed under CC BY-NC-SA 4.0
Refleksija in samovrednotenje:
Pri izdelavi projekta, sem spoznala kako pomembno je, da imajo otroci na voljo slikovno gradivo za različne tematske sklope. Za mojo nalogo sem lahko izvedla tudi praktični test, pri katerem sem otrokom, ki jih učim plavanje demonstrirala tehnike in jim hkrati pokazala tudi slikovno gradivo, ki sem ga pripravila za nalogo. Izkazalo se je, da so otroci v primerjavi s prejšnjo skupino, kjer tega nisem storila, vaje ter tehnike hitreje osvojili, oziroma so svoje napake hitreje odpravili. Pri izdelavi sami naloge sem največ časa posvetila prav zajemu ter urejanju slikovnega gradiva, saj sem želela dobiti fotografije, ki jih lahko uporabim pri svojem delu, kot vaditelj plavanja. Prav tako menim, da mi bo to gradivo v veliko pomoč v mojem bodočem poklicu, saj bodo otroci lažje razumeli vaje ter tehnike v 3. razredu, ko je plavanje del učnega načrta.
Pri sami izdelavi projekta mi je bilo najljubše samo zajemanje fotografij, saj je bila potrebna dobra demonstracija vseh elementov, ki so prikazani. Del, ki min je bil najmanj všeč pa je bilo urejanje slik, saj se na to ne spoznam dovolj in se mi zato zdi, da bi lahko končni izdelek izgledal boljše. Zdi se mi da so sama navadila za projekt podana na zelo kakovosten način in da so lahko razumljiva, zato s tem nisem imela veliko težav, prav tako se mi zdi da moj projekt lepo sovpada s smernicami in kriteriji, ki so bili podani za samo nalogo.
Viri in literatura:
- Program osnovna šola športna vzgoja. Učni načrt. (2011). Ministrstvo za šolstvo in šport: Zavod RS za šolstvo. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MVI/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_sportna_vzgoja.pdf
- Vse licence so pridobljene s spletno stranjo Chooser beta. https://chooser-beta.creativecommons.org/
Vse fotografije so obdelane z programom Fotografije.