Odpiranje cvetov pomladanskega žafrana in regrata

Pomen digitalne tehnologije za bodočega učitelja

Digitalne kompetence imajo zelo pomembno vlogo za učitelja, saj mu po eni strani omogočajo lažjo in hitrejšo komunikacijo s starši po drugi strani pa s pomočjo digitalnih kompetenc lahko naredi učencem bolj zanimiv in dinamičen potek pouka. Seveda pa so v pomoč tudi učitelju, saj lahko bolj sistematično in organizirano zapisuje in vodi informacije.

Učitelj lahko hitro in sproti informira starše o aktualnem dogajanju (šolski tabori, ekskurzije, prireditve) po šolski spletni stran. S tem omogoča dostop do informacij prav vsem in starši lahko hitro opazijo objave, ki so jim namenjene ali jih zanimajo. Omogoča mu tudi organizacijsko komuniciranje z ostalimi sodelavci in vodstvom šole. Prav tako pa lahko učitelj s pomočjo digitalnih kompetenc bolje približa neko snov učencem z različnimi kvizi, video posnetki, fotografijami in animacijami. Seveda je potrebno premisliti o smiselnosti uporabe in o njeni učinkovitosti.

Učni načrt: spoznavanje okolja, 2. razred

Tematski sklop: Živa bitja, razvoj rastline

Cilj:

  • pozna razvoj rastline,
  • prepozna dele rastline,
  • našteje vsaj 2 opraševalca.

Odpiranje cvetov pomladanskega žafrana

Odpiranje cvetov žafrana by Proža is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Razvoj regrata

Razvoj regrata by Proža is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 

Samorefleksija

Pri projektu Kreiram splet in slikovno gradivo sem se naučila kako pravilno objaviti prispevek, narediti galerijo slik, navesti licenco slik z drugih spletnih strani, narediti povezavo na druge spletne strani. Na vajah sem se naučila kako ustvariti kakovostno fotografijo, kako izboljšati resolucijo in kakovost fotografije, spremeniti format in tako dalje. Prav tako sem se naučila zavarovati svoje slike na podlagi določenih licenc.

Če bi imela več časa, bi naredila več fotografij za objavo. Ker je bilo vreme nekaj časa malo manj naklonjeno (dež in sneg), sem naredila le nekaj slik žafrana. Pri regratu sem imela več možnosti in časa.

Največ časa sem posvetila fotografiranju regrata in nato obdelavi slik. V naravi je zelo težko ujeti rastlino brez drugih motečih elementov, zato sem se morala zelo potruditi da mi je vsaj deloma uspelo. Poleg tega regrat zapira cvetove v popoldanskem času, ko sem prišla iz fakultete. Pri obdelavi slik je bilo potrebno vsako sliko obdelati.

S svojim delom sem zadovoljna, saj bi lahko s temi slikami učencem predstavila dano tematiko. Kriterija sem se poskušala čim bolj držati.

Pridobljeno znanje bom lahko uporabila pri vsakodnevni pripravi na šolske ure, saj je slikovni material v nižjih razredih zelo zaželen. Naloga učitelja je tudi, da obvešča starše, zato bo moja naloga, da objavljam prispevke.

Najljubše mi je bilo urejati fotografije, najmanj pa fotografirati, saj sem bila vedno v dilemi, če je slika dovolj kakovostna.

Spremenila bi to, da bi lahko predhodno videla kakšen že izdela projekt, da bi vedela kako se pripraviti. Se pa zavedam, da bi to lahko uničilo našo kreativnost. Na splošno pa je projekt zelo uporaben, zato ne bi spreminjala ničesar.

Uporabljene povezave v spletni objavi

Arnes splet

Licence so bile oblikovane na spletni strani Choose a licence

Za obdelavo slik Photo Scape X

Kolar, M., Krnel, D., Velkavrh, A. (2011). Učni načrt. Program osnovna šola. Spoznavanje okolja

(Skupno 13 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost