Projektna naloga: MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV

Za temo moje predstavitve sem si izbrala spletni bonton.  Menim, da to temo ljudje velikokrat zanemarijo in jo imajo le nekje v odzadju svojih mislih, saj naj bi bila nekaj povsem “logičnega”, jaz pa mislim, da o njej ne razmišlamo dovolj in tudi ne vemo vsega kar je potrebno. Zadnje čase namreč vse več opažam nestrpnost in nesrmanost na internetu, vsak pove kar misli brez kakršnega koli filtra, kar lahko hitro prestopi mejo in postane spletno nasilje, ki lahko nekomu tudi huje škoduje. Z namenom, da ljudi ozavestim o spletenem bontonu in spletnem nasilju se multimedijska predstavitev dotalkne bontona nasploh in kaj je spletni bonton, ter pravila lepega vedenja spletnega in mobilnega bontona, kjer se nekoliko natančnejše posvetim pravilom pisanja e-sporočil, nato je velik del namenjen čemu se na internetu izogibamo in o oblikah spletnega nasilja. Dodala sem še nekaj nasvetov v primeru, da naletimo na spletno nasilje in za na konec ponovitev s infografiko, ki sem jo izdelala sama in videoposnetkom, ki obnovi nekatere že omenjene stvari.

Predstavitev je namenjena predvsem najstniški in starejši publiki. V predstavitvi so namreč nekater izrazi, ki bi bili za mlajšo publiko lahko prezahtevni (npr. oblike spletnega nasilja). Drugače pa je prdstavitev namenjena tistim, ki želijo svoje znanje o spletnem bontonu nekoliko osvežiti in se še bolje informirati, kar je bil tudi moj cilj te multimedijske predstavitve.

PREDSTAVITEV: 

UPORABLJENI VIRI IN ORODJA:

VIRI:

Avtorske slike izdelane s pomočjo:

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE:

  • Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Pri tem projektu sem predvsem poglobila znanje o spletnem bontonu. Nekoliko bolje sem se tudi seznanila s programom Google Slides, stvari kot so, kako vstaviti video v predstavitev in dodati vse potrebne licence.
  • Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a … Če bi imela več časa bi zagotovo poiskala več vizualnega gradiva (npr. videi, animacije …), ki bi ga lahko uporabila v predstavitvi in se bolj poglobila v temo.
  • Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem porabila za zbiranje informacij in dejstev za predstavitev. Zagotovo sem porabila največ časa pri iskanju videa, ki bi se mi zdel primeren in smiseln.
  • Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Menim, da sem svoje delo opravila solidno in, da je moja multimedijska predstavitev vsebovala ustrezno temo in različne predstavne oblike informacij. Prav tako sem na kratko vpisala vsebino, njen namen, cilje… Objavo sem označila s ustreznimi oznakami in licencami označila in dodala smiselne povezave in vire.
  • Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?  Google Slides se mi zdi zelo uporaben za skupno izdelavo predstavitev in mi tudi na splošno ustreza za samostojno izdelavo, zato ga bom tekom študija zagotovo še uporabljala. O spletnem bontonu pa bom zagotovo poučevala, zato se mi je zdelo zelo koristno poglobiti v temo.
  • Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Všeč mi je bilo izdelovanje predstavitve, manj pa iskanje vseh potrebnih informacij.
  • Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Projekt se mi je zdel dobro zasnovan in nebi spreminjala ničesar, saj imamo ogromno svobode pri izdelavi in raziskovanju same teme.

 

Avtorica: Urška Cujnik, 1. letnik razrednega pouka
Mentorica: mag. Alenka Žerovnik
Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska-Šerbec
Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju (IKT)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
26. 6. 2020

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna.

(Skupno 25 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost