Interaktivno gradivo

  1. Interaktivna naloga

Izdelala sem jo v programu H5P, kjer sem izbrala temo vstavljanje manjkajočih besed.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Opis postopka:

  1. Sprva sem odprla program H5P, kjer sem izbrala željen tip naloge – vstavljanje besed.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

2. Zatem sem v prvi okvir napisala navodilo udeležencem – ustavi manjkajoče besede.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

3. Nazadnje sem napisala še besedilo, za besede, za katere pa sem želela, da so manjkajoče, pa sem spredaj in zadaj dodala zvezdico (*). Zatem sem še dodala povratno informacijo za razpon rezultatov.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

2. Interaktivna naloga:

Izdelala sem jo v programu LearningApps.org. Izbrala sem kviz na temo Milijonarja.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Opis postopka:

  1. Sprva sem napisala kratek opis naloge.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

2. Zatem sem pričela z pisanjem vprašanj, nato pa pod vsako vprašanje napisala 4 odgovore, pri čemer je bil pravilen le prvi.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

3. Vprašanja so si sledila od najlažjega do najtežjega. Na koncu pa sem napisala še povratno informacijo za tiste, ki so nalogo opravili pravilno.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

3. Interaktivna naloga

Izdelala sem jo prav tako v LearningApps.org kot prejšnjo. Naloga je na temo vstavljanja črk, s katerimi pridemo do rešitve – besede/besedne zveze.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Opis postopka:

  1. Najprej sem napisala navodilo.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

2. Zatem pa sem napisala besede, katere so rešitve naloge ter namige, ki bodo v pomoč vsem, ki bodo nalogo reševali.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

3. Na koncu sem dodala še povratno informacijo.

This work is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Vire za celotno nalogo sem črpala iz spletne strani Safe.si. Uporabila sem dve različni aplikaciji, H5P ter LearningApps.org, ki sem ju tudi pri posamezni nalogi omenila.

REFLEKSIJA IN SAMOVREDNOTENJE

V tem projektu sem spoznala različne aplikacije za izdelavo interaktivnih nalog. Naučila sem se tudi izdelovati interaktivne naloge različnega tipa – lažje in bolj zahtevne. Če bi imela več časa bi dodala tudi bolj zahtevne naloge, ki bi zahtevale več poglabljanja. Največ časa sem posvetila seznanjanju z različnimi programi ter odločanju, kater program izbrati. Menim da moje delo ustreza danemu kriteriju, saj sem ga ves čas spremljala in se zgledovala po njemu. Pridobljeno znanje menim da bo zelo uporabno in ga bom vsekakor uporabila v šoli, ko bom želela dodatno spodbuditi učence k sodelovanju. Na tak način bom preverila njihovo znanje. Poleg tega bom interaktivne naloge dodala tudi v kakšne predstavitve in jih tako popestrila. Najljubše mi je bilo izdelovanje samih nalog, najtežje pa ugotavljanje funkcij, ki jih ima posamezna aplikacija. V projektu ne bi nič bistvenega spreminjala, morda bi v primeru več časa lahko kakšno nalogo naredila kompleksnejšo.

Avtor: Zvezda

Mentorica: mag. Alenka Žerovnik

Nosilka predmeta: dr. Irena Nančovska Šerbec

Predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Razredni pouk, 1. letnik

Datum: 23. 6. 2021

(Skupno 41 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost